Spel aqua bobbel?

• Thread starter Thread starter MT
  • Start date Start date
Fråga

Nu har jag lyckats komma upp till 12000 ca. I samma veva observerade jag att det finns en grej till höger om "spelplanen" med gröna eller förkryssade ploppar i. Misstänker att dena på något sätt har med spelet att göra? Kan nån förklara? Har kollat på den där under spelets gång, och den ändraas ju faktiskt ibland. Antar att hemligheten i att få mycket poäng ligger i den på nåt sätt.....

känner mig :kocko

Starstriker skrev:
Nu har jag lyckats komma upp till 12000 ca. I samma veva observerade jag att det finns en grej till höger om "spelplanen" med gröna eller förkryssade ploppar i. Misstänker att dena på något sätt har med spelet att göra? Kan nån förklara? Har kollat på den där under spelets gång, och den ändraas ju faktiskt ibland. Antar att hemligheten i att få mycket poäng ligger i den på nåt sätt.....

känner mig :kocko

Den grejen visar hur många bollar du har kvar innan hela rasket hoppar ner ett steg. En grön plupp blir överkryssad när du skjuter iväg en boll som inte får bort några på planen, så hemligheten har igentligen ingenting med dessa att göra.... Det är bara att planera sina skott o missa så lite som möjligt :) Hoppas att förklaringen duger.

Davo skrev:
Den grejen visar hur många bollar du har kvar innan hela rasket hoppar ner ett steg. En grön plupp blir överkryssad när du skjuter iväg en boll som inte får bort några på planen, så hemligheten har igentligen ingenting med dessa att göra.... Det är bara att planera sina skott o missa så lite som möjligt :) Hoppas att förklaringen duger.

HAHA. Ok. Jag har bara suttit och tokskjutit i tro om att det hela gick på tid!

Starstriker skrev:
HAHA. Ok. Jag har bara suttit och tokskjutit i tro om att det hela gick på tid!
Hehe tid har ingenting med det hela att göra... Det är perfekt för då kan man lämna spelet en stund om det råkar hända nåt på jobbet.. :)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back