Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har motorn dött så är det lite knöligare men har t.ex. controllerkortet på disken packat så kan man byta ut det om man har en exakt likadan disk till, så är det bara att skruva loss kortet från den fungerande och sätta det på den som inte funkar..
Det går att göra samma sak med motorn men det är en chansning på gränsen till omöjligt... Eftersom det är vaccum i disken och det inte får komma in det minsta skräp så är det väl inte direkt rekommenderat att göra det själv... Är det superviktigt med barn/bröllopbilder och dylikt och man absolut vill ha tillbaka det så får man nog lämna in det men som sagt var, det kostar...
Jag förstpr. Får titta på det där när jag komemr hem igen. Tror inte att det är något superviktigt (inget jag vill betala pengar för), men mest lite grejor som vore kul att ha... Sparade spelomgångar, lite textdokument, filmer och sånt.