racerskalman
And those who sneer will fade and die...
Funderar allvarligt på att investera i en speedshifter till min 250-racer. Någon som har erfarenhet av en bra modell och tips om var man kan köpa den? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
racerskalman skrev:Funderar allvarligt på att investera i en speedshifter till min 250-racer. Någon som har erfarenhet av en bra modell och tips om var man kan köpa den?![]()
Ja. Sitter på pedalen så man behöver bara hålla stumt och peta i nästa växel. Har haft en liggandes i en låda i två år nu utan att montera den, saknar bruksansvisning och han jag köpte hojen av kallade den för "shit-shifter".Hoztic skrev:Dum fråga, men vad är en speedshifter? Är det en switch bara för att döda tändningen i nån ms så man kan dra i nästa växel?
Goodstuff skrev:Ja. Sitter på pedalen så man behöver bara hålla stumt och peta i nästa växel. Har haft en liggandes i en låda i två år nu utan att montera den, saknar bruksansvisning och han jag köpte hojen av kallade den för "shit-shifter".![]()
En switch, ett relä, en timer och lite kablar?köp typ en kls skifter eller likande som har reset..... battle shiftern är billig men har ingen reset...dvs.. du måste släppa växelpedalen direkt växeln har gått i ammrs så bryter den tändingen hela tiden... med reset så kan du ha pedalen ner tryckt läge utan att den bryter..titum skrev:battle shifter...... tsrworlwide.com e-maila å fråga, tror inte den finns på sidan. hade en på rs125:an...... funkat perfekt
guzzo skrev:köp typ en kls skifter eller likande som har reset..... battle shiftern är billig men har ingen reset...dvs.. du måste släppa växelpedalen direkt växeln har gått i ammrs så bryter den tändingen hela tiden... med reset så kan du ha pedalen ner tryckt läge utan att den bryter..
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |