Speed Triple-tråden Sthlm

Är på. Fixa juste väder bara så :) Kan ju bli bra slutet på veckan / helgen

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Nähä, vad säger ni om en S3 tjörning? Bjuda in lite Cheytonor, Thruxtons och Bonnevilles också?

Bra idé! :tungan Helgen är som jag skrev till dig tidigare lite tight för min del men söndag eftermiddag skulle kunna funka. Kan se till att vara tilbaka i stan då. Vore kul att träffa lite nytt triumph-folk!

Bra idé! :tungan Helgen är som jag skrev till dig tidigare lite tight för min del men söndag eftermiddag skulle kunna funka. Kan se till att vara tilbaka i stan då. Vore kul att träffa lite nytt triumph-folk!

Just det, my bad ... men vad säger ni andra, skall det bli en eftermiddagstur på söndag? Eller när passar det er?

paPs, när kan du? Någon som hittar måste ju vara med ... eller skall LucaBrassaSatan åka först å visa vägen :arsele

Last edited:
Enda kravet är att vi tar ifrån Paps hans GPS, så jäkla kul är det ju inte att åka och possera i Södertälje varv efter varv.

Enda kravet är att vi tar ifrån Paps hans GPS, så jäkla kul är det ju inte att åka och possera i Södertälje varv efter varv.

Vadårå, den gjorde ju bara som den var tillsagd. Undvik allt utom grusvägar. :D Och det skötte den ju galant :rolleyes:

Ska vi finåka kan jag ställa den på att unvika allt utom motorvägar.

NMH.jpg

Last edited:
Jag kan när som helst, fast gärna på förmiddagen. Dock inte aptidigt, men inte för sent heller :glasklart!

Finns det någon plan eller är det Ad Hoc som gäller ang mötesplats?
Nord eller Syd känns ju i alla fall som vettigt att veta innan.

Jag har tyvärr fått lite annat att fixa med, så jag kan inte haka på. Hoppas på fler tillfällen, som Tomas Ledin sa: sommaren är lång

Fan, va geekigt att citera honom :huvud :D

Synd att man inte platsar i gänget nu då.......men vad säger shoots och tompa? Ska vi ta våra orange leksaker och hitta på ett eget datum?

Hittar vi ett bra datum så tar jag österikaren ner och hälsar på i fjollträsk.

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna