Speed Triple-tråden Sthlm

Sparad track 35,5 mil :)

Track.jpg

Jag hade råkat :rolleyes: ställa min GPS på att undvika allt utom grusvägar. Sorry för Södertälje snurren :rodnar . Dock verkar ju inställningen funka :D

Google maps
GoogleTrack.jpg

Last edited:
Tack för en härlig dag. :tummenupp

Det blev en hel del film och detta är en av dom.

Nu är det nog dags för en hojtvätt.:D

Låter som en härlig tur, synd jag missa. Åkte bara lite runt Sorunda mm med polarn.
Va det er vi mötte vid när ni kom mes färjan från Mörkö strax innan 16? tycke mig se en (1) S3 och som va blå.

Blev det nå öster malma denna gång eller bara grusväg :D

Låter som en härlig tur, synd jag missa. Åkte bara lite runt Sorunda mm med polarn.
Va det er vi mötte vid när ni kom mes färjan från Mörkö strax innan 16? tycke mig se en (1) S3 och som va blå.

Blev det nå öster malma denna gång eller bara grusväg :D

Det var bara jag på färjan dom andra vek av tidigare.

50/50 ungefär

Ahh det förklarar frånvaron av triplar. Ok ser fram mot lite asfalts film då.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Tja!

Planerar att köpa en Speed Triple av årsmodell 05 eller 06. Tips för att göra en bra affär mottages tacksamt. Några vanliga fel eller brister som man bör vara uppmärksam på?

Tja!

Planerar att köpa en Speed Triple av årsmodell 05 eller 06. Tips för att göra en bra affär mottages tacksamt. Några vanliga fel eller brister som man bör vara uppmärksam på?

Fukt i tändstiftsbrunnarna är nog något som alla råkat ut för innan man bytt till dom "NYA" tätningarna.

Svampig handbroms, inte så att den tar dåligt utan bara att hantaget känns "mjukt". Har inte märkt det på dom 2 jag haft men många andra har haft det. Finns en mängd olika saker som kan fixa det.

Det är väl dom två sakerna man kan kolla.

Tja går det att köra 190 ostar på orginalfälgen? PaPs har inte du testat? Det tar inte i nånnstanns eller? :)

Tja går det att köra 190 ostar på orginalfälgen? PaPs har inte du testat? Det tar inte i nånnstanns eller? :)

Eeeyyy! Liv i Tjockhojstråden! :D

paPs har kört 190-ostar vet jag. Det var visst liiiite svårare att få bort "Fegranden" längst ut, vill jag minnas att han sa. Men eftersom du ändå bara nöter ner dem på mitten, så kanske det kvittar för din del... :kiss

Eeeyyy! Liv i Tjockhojstråden! :D

paPs har kört 190-ostar vet jag. Det var visst liiiite svårare att få bort "Fegranden" längst ut, vill jag minnas att han sa. Men eftersom du ändå bara nöter ner dem på mitten, så kanske det kvittar för din del... :kiss

Hehe låter fint, ja det verkar farligt att åka på sidorna sådär :D

Tänkte ev. Gasa en kortis i morgon, slå en signal om nånn vill hänka. Det blir ingen heldag i sadeln men ändå :)

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna