Speed Triple-tråden Sthlm

Litet tips:

Funkade ju fint att köra den uttagbara inredningen i hjälmen i tvättmaskinen! Lite sköljmedel på det så doftar det åter igen bokstavligen sommaräng i krukan :tummenupp

(Gjörs dock på egen risk)

Bifogat

• Image.jpg
    Image.jpg
    20 KB · Visningar: 35
Litet tips:

Funkade ju fint att köra den uttagbara inredningen i hjälmen i tvättmaskinen! Lite sköljmedel på det så doftar det åter igen bokstavligen sommaräng i krukan :tummenupp

(Gjörs dock på egen risk)

HiHi, en till som sätt fördelarna med att använda tvättmaskinen till MC-utrustningen. :tummenupp

Angående att dra på en liten "Vinterexpedition"...

Det tycker jag definitivt torsdag eller fredag ser ju hyfsade ut just nu. Kan nog smita lite tidigare från jobbet.

Jag kommer tyvärr inte ifrån denna vecka... Och nästa har jag kidsen igen... Möjligen, möjligen sista dagarna i månaden...:huvet

Verkar som att man får hoppas på en väldigt sen Britt-Sommar-sväng i höst...

Jag kommer tyvärr inte ifrån denna vecka... Och nästa har jag kidsen igen... Möjligen, möjligen sista dagarna i månaden...:huvet

Crazy, men ni gamlingar har ju lite mer underhudsfett att sätta emot den svenska permafrosten :D

Om man får följa med på en kåte skulle jag kunna tänka mig en sväng nästa vecka. Ser just nu inga problem med kylan :fakta

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hur ful nu än den nya triplen är så verkar det ju både gå att kontrollerat bränna däck och åka bana med den :tummenupp

[YOUTUBE-ID]7Xdbpp39Duc[/YOUTUBE-ID]

Vaddårå!? Nu skiner ju solfan utanför fönstret!:tummenupp

Nää, idag får Speedy stå i varmgaraget och jag får gå eller åka med boskapsvagnarna som SL tillhandahåller...:näsblod

Ähh, kom igen nu, säsongen e ju tokslut, ERKÄNN!

Det enda som kvarstår nu är att köra en samling i shooters varmgarage med varsin back bira och fuck-you-burnouta hans bakdäck tills fälgen agerar kaprondell mot betonggolvet :yoparty :D

Ja fy fan vad vild jag vart igår, ber om ursäkt... (för att jag inte drack alkohol)

Laddar nu för att ta turen till Rotebro och hämta hojen... bra väder :tummenupp Ska bara hitta långkallingarna :confused:

Man verkar ha missat något :D

Ähh, kom igen nu, säsongen e ju tokslut, ERKÄNN!

Det enda som kvarstår nu är att köra en samling i shooters varmgarage med varsin back bira och fuck-you-burnouta hans bakdäck tills fälgen agerar kaprondell mot betonggolvet :yoparty :D

Tokslut ? Det här vita som ramlade ner försvinner snart det var bara en påminnelse.

Jag måste bara fixa till mina bakblinkers. Fredag och Lördag ser ut att bli varma.:tummenupp

Last edited:
Funderar på att smita från jobbet efter lunch i morgon och dra en repa med hojen. Rosenhill och fika kanske.

Ser ut att bli lite varmare i morgon.

Hösttur

Jag kom iväg från jobbet vid 13. Så här blev det med blinkers och dubbelburkarna :)
FixadBakdel.jpg

Plötsligt började det låta riktigt koolt och när jag stannade för att kolla såg jag att jag tappat en plugg.
TappadPlugg.JPG

Så går det när man glömt dra åt.:rolleyes:

Ett litet pitstop
PitStop.jpg

Och sen lite poesi från turen
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

Det blev 25 mil i stundtals sol och ganska torra vägar. Väldigt lite löv och grus. Något litet bakhjulsläpp noterades dock.

Nu är hojen skitig och fin igen :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...