Shooter
www.bombrepa.se
Observera ! jag fick inget påpekande om reflex bak, det fattas någon bokstav på den tror jag.![]()
Pefekt!

Du får byta avatar Shootis![]()
Done! Tack för hjälpen att spegla min känslostatus...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Observera ! jag fick inget påpekande om reflex bak, det fattas någon bokstav på den tror jag.![]()

Du får byta avatar Shootis![]()
Tror jag säkert!Inte utan att det känns lite i magen när man ser din nya avatar...
![]()

Besiktning avklarad
Besiktade du med dina arrowpipior på?
Mätte de bullret?
Hade du insattsen i?
Jag måste besiktiga min i vår. Hur har ni andra gjort som kör med Arrows pipor? Går de igenom?![]()

Nån som ska ut och åka i helgen...?
Nähä...
JEFLA SKITVÄDER!!!![]()

Klart vi skall åka, skall du med? Nähä jaha just det du har ingen motorcykel![]()
Du e såååå go! 
Söndag ser ju rätt OK ut.

Fast shooter kan ändå inte åka
Min säsong är slut, inte tillräckligt hard core biker för att åka i kallt och blött.

vänta inte för länge bara, för då kommer shoot å jag att steka dig friskt på våra kåtes![]()

och kände att det kaaaanske bara var ett "sådär" bra beslut att sälja...Min säsong är slut, inte tillräckligt hard core biker för att åka i kallt och blött.
Körde den "Sista färden" på Speedy igår, när jag körde bort den till Pelle. "Sotade ur den" i Södra länken liteoch kände att det kaaaanske bara var ett "sådär" bra beslut att sälja...
![]()

Nu sitt man ju å kolla efter skotran på blocke, så man kan olja dragbanan...![]()
Köp en CBR...testade Snajdarns...sjukt j-vla drag! Helt livsfarlig.
Måste man byta Arrows pipan på Speedy vid besiktning eller bryr dom sig inte? Så j-vla brutal i db är den ju inte.
Köp en CBR...testade Snajdarns...sjukt j-vla drag! Helt livsfarlig.
Måste man byta Arrows pipan på Speedy vid besiktning eller bryr dom sig inte? Så j-vla brutal i db är den ju inte.
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
|
|
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |