Speed Triple-tråden Sthlm

jag ställer in åkandet denna vecka då min gaffel börjat läcka :huvet får det fixat nästa fredag samtidigt som nya däck monteras, om inget mer dyker upp kan jag åka då. tjoho tripplers :banana

jag ställer in åkandet denna vecka då min gaffel börjat läcka :huvet får det fixat nästa fredag samtidigt som nya däck monteras, om inget mer dyker upp kan jag åka då. tjoho tripplers :banana

Trist med gaffeln...:gnissla Däckbyte nalkas för mej med, men jag var ute en sväng med paPs idag utan att skymta korden, så nån mil till får man nog ut!:tungan

Det var lite sand/grus uppe runt Rumsätra-Riala-Wira Bruk, men annars är det där verkligen GRYMT fina vägar nu! Nylagda i många delar och så jäkla sköna kurvor!:yoparty Om nån vecka när det är lite mindre sommargäster och kanske regnat/spolats bort lite, då ska vi ta en dag där uppe!:tummenupp

paPs och Shooter bombade skärgården idag. Ok dårå, efter ett antal pilsner fattade vi mod.

[YOUTUBE-ID]rb3j6gksfJ4[/YOUTUBE-ID]score010.gif

[YOUTUBE-ID]FpaZoE2teRQ[/YOUTUBE-ID]score010.gif

Last edited:
det såg riktigt skönt ut det där.
nånting som skulle sitta nu när det e 35 grader inne... :brinnerup

YO! paPs! STOOORT tack för 2 suveräna dagar, där skärgården verkligen visat sig från sin bästa sida!:tummenupp

Nu kan du ju ändra din signatur åxå, för nu har du ju varit på Beachen 2009!:D

Vackert, blir alldeles tårögd.

Någon som är sugen på lite gocartbana i helgen? Tuvis på lördag och Rörken på söndag :tummenupp

Så jag måste döda en av mina cylindrar för att få åka med ert trevliga gäng??

Ska till Triumphcenter i morgon, kollar om dom har nån lämplig hoj till dig :tummenupp
Tydligen så har Nash kvaddat ikväll om man läser olyckstråden... kanske ska köpa hans hoj?

...nåväl, hoppas det gick bra med honom, tydligen nått ben som var brutet trodde man...

Ska till Triumphcenter i morgon, kollar om dom har nån lämplig hoj till dig :tummenupp
Tydligen så har Nash kvaddat ikväll om man läser olyckstråden... kanske ska köpa hans hoj?

...nåväl, hoppas det gick bra med honom, tydligen nått ben som var brutet trodde man...

skämtar du är nash av banan????

Så jag måste döda en av mina cylindrar för att få åka med ert trevliga gäng??

Närå, det räcker med att du säljer SukiZaken och tjöper en hoj med själ, karaktär och en himla massa tjörglädje! :tummenupp Och vänligen observera att vi är i HOJ- och inte moppetråden nu...:krama

Närå, det räcker med att du säljer SukiZaken och tjöper en hoj med själ, karaktär och en himla massa tjörglädje! :tummenupp Och vänligen observera att vi är i HOJ- och inte moppetråden nu...:krama

Funderar på att gasa lite i morgon, e ledig typ mellan 13-17...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!