Speed Triple-tråden Sthlm

Funderar på att gasa lite i morgon, e ledig typ mellan 13-17...

:tummenupp Då ska jag försöka vara klar med Dräng-sysslorna :gnissla till dess! Lite fix och ärenden att stöka med, men sen kanske vi kan dra och tjöra en runda! :yoparty

:tungan:tungan:tungan när får jag provköra din fantastiska maskin då? Du lovade ju mig nåt skönt mellan benen häromdagen ;)

Tja, hur ser din dag ut imorgon då, om jag och Tomp@ ska ut en sväng...

Last edited:
:tummenupp Då ska jag försöka vara klar med Dräng-sysslorna :gnissla till dess! Lite fix och ärenden att stöka med, men sen kanske vi kan dra och tjöra en runda! :yoparty

Ska en sväng till TCL så vi kan träffas där... hörs i morron via mobben!

Någon annan som e fri???

Tja, hur ser din dag ut imorgon då, om jag och Tomp@ ska ut en sväng...

Jag har lovat Kattis att vi ska övningsköra i morgon, jag har äntligen fått mitt handledarbevis:tummenupp

Så ut och köra ska jag...i luuuugnt tempo;)

Jag har lovat Kattis att vi ska övningsköra i morgon, jag har äntligen fått mitt handledarbevis:tummenupp

Så ut och köra ska jag...i luuuugnt tempo;)

Kan ju slå två flugor i samma smäll... övningsköra och möta oss på TCL (triumph center Länna)... du ska ju ändå byta hoj...

Efter TCL, lunch på Rosen Shooter...

Har Kattis kört något förut eller e det kopplingskurs? :)

Kan ju slå två flugor i samma smäll... övningsköra och möta oss på TCL (triumph center Länna)... du ska ju ändå byta hoj...

Efter TCL, lunch på Rosen Shooter...

Har Kattis kört något förut eller e det kopplingskurs? :)

Hon har en till handledare så lite har hon kört på väg:tummenupp
Ska höra med henne!
Var ligger Länna?
Du ärligt talat skulle jag göra ha köpt en 675:a då jag tycker att det är en fruktansvärt snygg hoj:tummenupp
Provkörde en men upplevde den som väldigt hög sitthöjd för lilla mig.. kändes inte så säkert att bara nå ner med tåspetsarna..

VA ere för tider vi pratar om. Jag måste ner å prata allvar med dem :smasha

Jag kommer kunna åka, fast inte förren senare på eftermiddagen ... :va

va ere nurå,jordfel ?:va
kanske ska vara en gixxer ändå - tjöp min,den är till salu den 7/9 hel eller i delar återstår att se....:)

va ere nurå,jordfel ?:va
kanske ska vara en gixxer ändå - tjöp min,den är till salu den 7/9 hel eller i delar återstår att se....:)

hehe, nu går den som en brittisk klocka, men jag vill veta exakt vad som var fel senast.

Gixxer, no way!!

(säg det inte till någon, men jag skulle inte banga en gixxer ... fast då skall det vara en som är tillverkad efter månlandningen :tuttar)

Tjoho! :)
Pratade precis med Tomp@, vi siktar för kännedom på 12.30 vid TCL, om det är fler som vill haka på ut och tjöööra en sväng i e.m.:yoparty

Tjaa va ni i skogskyrkogården i onsdags? såg ett gäng sp3are där :P

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back