Out_Spinner skrev:
(Tack Bodoe )... Förklara dig!
För att göra den långa historien kort, så här var det:
En sommardag för drygt 9 månader sedan vaknade jag upp yrvaken till skriket av grannarnas ungar. Jag ligger i sängen och drar mig i några timmar som varje dag på sommarlovet, fast där ljög jag, för jag jobbade faktiskt under nästan hela sommaren.
Så HÄR var det:
En sommardag för drygt 9 månader sedan, en helt vanlig arbetsdag (eller var det kanske helg? då förändras ju hela historien...skit samma). Jag vaknar upp nyvaken

och trött

. Klockan är säkert halv sju på morgonen och det är igentligen sommarlov för normala skolbarn, men detta är mitt sommarliv! Jag klär sakta på mig och bla, bla, bla, bla. Blah, blag, blurp, blopp, blao, blio, blej...blaha. BLAH! Och det slutar med att jag har vunnit ett par däck av "Ghostrider" för att jag kom på nån bra idée till vad de skulle göra i sin film. Nu, nästan ett år senare lyckas Mr G.Lömsk Ansvarsfull äntligen skicka iväg däcken (som är till min 125:a som jag redan sålt).
För att förkorta historien ytterligare skulle jag kunna ta och radera det mesta av vad jag nyss skrivit, men "what the heck". Emil får köpa mina däck eftersom jag inte behöver dem, så är det.
Godnatt...