Känner ni till nån butik som brukar ha SPCS bokföringsprogram på hyllan?
Äh, nån här som har en licens till övers?! Jag behöver en .
Äh, nån här som har en licens till övers?! Jag behöver en .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Swedie skrev:Känner ni till nån butik som brukar ha SPCS bokföringsprogram på hyllan?
Äh, nån här som har en licens till övers?! Jag behöver en .![]()

Malmö-motard skrev:Skitprogram... har kostat mitt företag brutalt mycket tid & pengar i år bara för att korrigera fel i databasen som uppkommer helt utan anledning...

Vad kan/gör du då?Swedie skrev:Å nu så vill jag ha lösningen på att få in pengar i företaget![]()
Känner till ett jobb som databastekniker och programmerare, fast det är klart det är i halmstad.Swedie skrev:Å nu så vill jag ha lösningen på att få in pengar i företaget![]()
MC/Meka/teknik osv.aRWe skrev:Vad kan/gör du då?

men du fattar nog vad jag menar. Men en licens för spcs går att få för ett par tusen har jag för mej. det du ska tänka på är att helst ha en ensam dator enbart för bokföringen. Såg att någon nämde databas problem i spcs och det stämmer. Jag har fixat och trixat med en polares spcs efter ett ras. Vi hade ett mindre helvete med att få databasen att fungera igen och supporten fattade inget. Det visade sej att det var en liten uppdatering som va skillnaden. Så startar du med en version så var försiktig om du byter dator och uppgraderar sen. Förutom det så är spsc överlägset tycker jag iaf. |
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|