Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fart freak skrev:
blacktriple skrev:Fick inte hon sparken som justitieminister för ett tag sedan efter någon bostadeshärva?
Meningslösa listor som både nu och då cirkulerar på nätetfart freak skrev:
korvgubbe skrev:Jo, hon lekte moderat och gick med på att göra om sin hyresrätt till bostadsrätt...
..jeTeheMskkt!
![]()
korvgubbe skrev:Jo, hon lekte moderat och gick med på att göra om sin hyresrätt till bostadsrätt...
..jeTeheMskkt!
![]()

blacktriple skrev:Vad hon gjorde bryr jag mig inte om.
Hon fick väl sparken för att bidka folk. Hon kom sen tillbaka när folk glömt...
Folkvalda?![]()
Usch, nu har jag gett mig in i en politiktråd. Jag som tycker de är så tråkiga...![]()
Markus skrev:Hon fick aldrig sparken säger jag juuuuuuuuu.

Blip skrev:Nej men man skulle onekligen ha gett henne foten redan efter att svallvågorna från tsunamin lagt sej. Det är som väl är inte försent än![]()
Blip skrev:Nej men man skulle onekligen ha gett henne foten redan efter att svallvågorna från tsunamin lagt sej. Det är som väl är inte försent än![]()

fart freak skrev:Förutom att alla borde hata subban, tycker jag att det är värt att stödja de anhöriga i detta..
fart freak skrev:Vet inte om ni andra såg reportaget igår på nyheterna, men denna kampanj startades av anhöriga till flodvågskatastrofen.
Förutom att alla borde hata subban, tycker jag att det är värt att stödja de anhöriga i detta.. och vem vet, har man lite tur kanske får hon en annan tjänst långt långt borta ifrån sverige... se det som en önskelista till![]()

juha01 skrev:Men det var väl en jäkla massa tjat om hur regeringen har agerat.
Såhär tycker jag: Dom som hade åkt till thailand ska inte vänta sig att få hjälp av svenska staten hursomhelst. Ska vi som inte har råd att åka till thailand, betala dom som har pengar, att få komma hem snabbare än beräknat?? Varför ska skattepengar gå till sådant? Antingen så har man försäkrat sig så att dom löser det, eller så sitter man snällt och väntar ut tiden.
Jag hade aldrig ens fått för mig att börja hacka på nån annan, och allra minst på regeringen, om jag hade varit där och en naturkatastrof inträffar! Det är ju jag som har valt mitt resmål och restid. Ingen annan. En sak om jag hade varit där på uppdrag av regeringen.
Det är ju inte regeringen som är orsaken till katastrofen, och det har skötts jäkligt dåligt, men måste nån avgå jämt? Om nån av oss skulle få kicken för att vi skitit i att lämna ETT fax vidare så skulle det vara ramaskri och facket skulle lösa frågan.
Jag är evigt trött på att det ska hittas syndabockar och sedan kicka dom till höger och vänster. Lägg ner energin på något vettigare.
Jag gillar inte vår regering, men detta är verkligen löjligt.
juha01 skrev:Ska vi som inte har råd att åka till thailand, betala dom som har pengar, att få komma hem snabbare än beräknat?? Varför ska skattepengar gå till sådant? Antingen så har man försäkrat sig så att dom löser det, eller så sitter man snällt och väntar ut tiden.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |