Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
:D

Har bara luftat MC för många gånger, men principen är ju den samma :)
Pysch är väl händig?

Jo han e grymmast men han e norrut :-) Undrade mest ang ev utrustning & lite råd. Men vi har en liten plan nu så får väl se hur det går imorgon :-)

vad ska man hitta på nu då?

Har tvätt kl2000 :banana

sortera mina förråd så kan jag fixa tvätten :D

Du kan få komma hit och städa en kattlåda om du känner för det :tummenupp

städa kattlåda el bära bajspåsar....du kan få bajspåsar av mig så slipper du rafsa med spaden :yoparty

Tjejkompisen brukar ge mig äran att städa hennes kattlådor...luktar ...:näsblod

Last edited:
Jo han e grymmast men han e norrut :-) Undrade mest ang ev utrustning & lite råd. Men vi har en liten plan nu så får väl se hur det går imorgon :-)
...:näsblod

prova en 8mm ringnyckel och, en 50cl pet-flaska och ca 50cm transparent plastslang som passar och kan sitta fast på luftnippeln.

Pumpa upp tryck, och öppna nippeln tills trycket avtar, och stäng nippeln igen innan omtag tas på pedal eller handgrepp. Annars suger du tillbaka luften i systemet igen.

Tag helst hjälp av en kompis, så ni är två, blir jobbigt att trampa pedal och och öppna nipplar samtidigt.

prova en 8mm ringnyckel och, en 50cl pet-flaska och ca 50cm transparent plastslang som passar och kan sitta fast på luftnippeln.

Pumpa upp tryck, och öppna nippeln tills trycket avtar, och stäng nippeln igen innan omtag tas på pedal eller handgrepp. Annars suger du tillbaka luften i systemet igen.

Tag helst hjälp av en kompis, så ni är två, blir jobbigt att trampa pedal och och öppna nipplar samtidigt.

hmm jag lär ju få va kompisen då...:D

får la se om vi kan fixa åbäket så vi tar oss norrut å hem....

Status
Ej öppen för fler svar.
Back