Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Först gör en gubbe två fina bucklor i vänster bakdörr, det blåste när han öppnade dörren :mad:

2 timmar senare rullar en audi över gatan och stöter till min bil på höger bakskärm, glömde visst handbromsen = repor

Sen har det helvetesblåst och regnat hela dagen :mad:

Hoppas att du sparkade gubbarna i pungen jättehårt, så dom fick jätte ont. :näsblod
Du får fråga om du kan ha en Volvo 245 som firmabil, då behöver du inte vara rädd för repor på kofångaren. Eller plåtskador heller för den delen.

Det kanske vore något ... alltid fräckt att se Tunnan flyga ... kan den flyga borde fan vad som helst kunna flyga!

Sista punkten på 'deltagande flyg' känns dock lite EPA:rolleyes:

BOEING 737
Ryanair startar och landar

Haha, ja jag funderade på det med. Se 737or starta och landar kan jag ju göra gratis när som :)

Ser ut att bli ganska okey väder imorgon så jag tänkte nog dra mig dit. Skall du med (eller någon annan)? :)

Rapporterar från lobbyn på hotell lively magaluf. Sol. 30 grader och formel1 på tv.
Edit: 20cl Cola kostar mer än en pint öl.

Last edited:
Düskland

Någon som åker regelbundet till DE eller skall ner till Kiel/Lübeck för lite shopping snart? 70Kg motor skulle behöva frakt...ersättning så klart!!

Vem var det som hade den karttjänsten där man kunde se foto från sidan? Hittar bara på rakt uppifrån, men jag vet att det ska finnas någon där man ser från sidan..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma