Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Hur går det för dig ?

Jag har lite pråpplem med humöret men jag hålller nollan iaf.

Hehe.. Samma här. Blev lite många öl i fredags vilket ledde till att man rök ihop med frugan å det grövsta (som också håller på att sluta), men nu är man på banan igen :tuttar

Tycker faktiskt det går förvånadsvärt lätt egentligen. Har ju varit slav under nikotinet i nästan 15 år ändå. Första dagarna var värst, men nu är jag nere på 6-8 tuggummin om dagen och efter nästa vecka lägger jag ner dem helt. Är ju ändå 1500 skattade kronor per månad man kan göra vettigare saker för än att sabba kroppen ;)

Hehe.. Samma här. Blev lite många öl i fredags vilket ledde till att man rök ihop med frugan å det grövsta (som också håller på att sluta), men nu är man på banan igen :tuttar

Tycker faktiskt det går förvånadsvärt lätt egentligen. Har ju varit slav under nikotinet i nästan 15 år ändå. Första dagarna var värst, men nu är jag nere på 6-8 tuggummin om dagen och efter nästa vecka lägger jag ner dem helt. Är ju ändå 1500 skattade kronor per månad man kan göra vettigare saker för än att sabba kroppen ;)

Ja, det går ändå förvånansvärt bra, börjar dock bli lite trött på att vara egocentriskt grinig och att svettas som en flodhäst på nätterna. Eller är det klimakteriet :va Har märkt oxo att jag verkar ha fått vissa autistiska drag. Någon pratar med mig och jag kommer på mig själv med att stå där med något fjärrskådande i blick....

Och jag som gillar att snusa. Det var ju inte ens planen, blev bara utmanad kan man säga därhemma och nu sitter jag här och gör småflisor av tandpetare.

Måndag, fantastiskt, det här skall bli en underbar arbetsvecka! :glömdet

Last edited:
en person som kraschade i eriksberg, c 2h sedan.
körde in i en betongsugga! utan skydd och med blåljus efter sig.. nån som vet nåt ?

Någon som kan säga något om en hjälmkamera? actionkamera annars, Funkar den bra? Värt att köpa?

Tänkte jag skulle ta resten av dagen ledigt och åka lite hoj.
Någon som hänger på?

:crash

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT