Spamtråden för Riskokarna

En liten fågel viskade i mitt öra "prexis innan han somnade" att det är nått på gång.

Huvva vad jag otycker om överaskningar:D

Tack tack, självklart ska det vara Båstad...missade nog en knapp på tangentbordet :tungan

Jag får ta och hänga med en sväng sen när ni börjar köra så ska detta nog lösa sig :D

Tack tack, självklart ska det vara Båstad...missade nog en knapp på tangentbordet :tungan

Jag får ta och hänga med en sväng sen när ni börjar köra så ska detta nog lösa sig :D

Gött, då kan man få sällskap när man kör härifrån och ska möta dom andra idioterna :D

Gött, då kan man få sällskap när man kör härifrån och ska möta dom andra idioterna :D

Ska nog inte vara några problem =)

Du som nu bor här, vad fan gör man på "vintern" finns det nått ställe att ta en öl på en fredag/lördag?

Ska nog inte vara några problem =)

Du som nu bor här, vad fan gör man på "vintern" finns det nått ställe att ta en öl på en fredag/lördag?

Hej och välkommen!! :tummenupp

Som svar på din fråga så brukar ZM spela massa sällskaps spel tillsammans med andra Båstadsbor och tanter! :D Finns inte mycket mer att göra där.. finns Peppes som är rätt känt. På sommaren är det fullt ös i Båstad. Dit kommer alla Stockholmarna och spänderar massor med pengar!!! haha

Hej och välkommen!! :tummenupp

Som svar på din fråga så brukar ZM spela massa sällskaps spel tillsammans med andra Båstadsbor och tanter! :D Finns inte mycket mer att göra där.. finns Peppes som är rätt känt. På sommaren är det fullt ös i Båstad. Dit kommer alla Stockholmarna och spänderar massor med pengar!!! haha

HAHA, lät händelserikt :P

Aja, får ta och bosätta mig i garaget, ta hand om hojarna lite och drömma mig bort till sommaren och ha med mig en platta öl istället :yoparty

En liten fågel viskade i mitt öra "prexis innan han somnade" att det är nått på gång.

du ska ju lämna Båstad ju och sen har du ingen hoj ska du vara åkhora då:arsele:arsele:arsele

Riskokarna är alltid fulla av överaskningar :)

Last edited:
Vi sitter och spelar fifa och dricker öl :-) sen drar vi till halmstad, ängelholm eller helsingborg på helgerna. Vi ska antagligen till halmstad i helgen om nu inte kriss skulle ha kalas om du är sugen att hänga på. Men kriss kalas består av saft, bullar och fiskedamm så blir nog inte så skoj :-) han har dock lovat att bjuda in alla tjejer han har under sängen. Varför han har dom under sängen är ett mysterium

Vi sitter och spelar fifa och dricker öl :-) sen drar vi till halmstad, ängelholm eller helsingborg på helgerna. Vi ska antagligen till halmstad i helgen om nu inte kriss skulle ha kalas om du är sugen att hänga på. Men kriss kalas består av saft, bullar och fiskedamm så blir nog inte så skoj :-) han har dock lovat att bjuda in alla tjejer han har under sängen. Varför han har dom under sängen är ett mysterium

Hahaha :rolleyes::huvet

Hehe, lät inte fel! återkommer om helgen vet ej om/hur tjejen jobbar, man måste ju vara lite toffel när hon bor i jönköping på veckorna, tur att det bara är januari ut :D

Hon verkar jobba ett tag på lördag i allafall. Så om du/ni tar nån öl här i byn innan ni drar så är det ju bara skriva så tittar jag väll förbi om det är ok då :D

Sure men vet inte riktigt hur vi ska göra än. Om vi ska in till Halmstad tidigt och sitta där eller hur vi gör. Skriver så fort jag vet iaf,. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman