Krilllan
Ny medlem
Det var ingen konsert, det var en religiös upplevelse utöver det vanliga

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Våren börjar faktiskt närma sig![]()
Säg inte så! Jag har inte ens börjat renovera motorn i hojen ju! Bara för det ska jag fan försöka börja med skiten imorgon
Hjälpa till Mr.Dude? Du är ju faktiskt ledig imorgon, då de tydligen har stängt alla skolor i kommunen pga. snöras-risk![]()
HA!!! In your face, Tobias. Ken Block är visst en av grundarna av DC http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Block_(rally_driver)
![]()
Hoppas du har möjlighet att tvätta av hojen direkt. Inte roligt när salt och smuts hinner torka in...
Jag har haft världens abstinens i snart en månad och det blir ju inte bättre av att säger att du varit ute och åkt idag!!!
Så fort det blir torrt på vägarna ger jag mig ut! Det är nästan så att man står i fönstret hemma och tittar på snön som smälter i hopp om att det ska gå fortare!![]()
Hoppas du har möjlighet att tvätta av hojen direkt. Inte roligt när salt och smuts hinner torka in...
Jag har haft världens abstinens i snart en månad och det blir ju inte bättre av att säger att du varit ute och åkt idag!!!
Så fort det blir torrt på vägarna ger jag mig ut! Det är nästan så att man står i fönstret hemma och tittar på snön som smälter i hopp om att det ska gå fortare!![]()
Det gillar vi!Turen till bensinstationen blev hela 8 mil lång! rätt kallt men har varit med om värre, blött men snöfria vägar!
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |