Spamtråden för KHR

Våren börjar faktiskt närma sig :banana

Säg inte så! Jag har inte ens börjat renovera motorn i hojen ju! Bara för det ska jag fan försöka börja med skiten imorgon :gnissla:D

Hjälpa till Mr.Dude? Du är ju faktiskt ledig imorgon, då de tydligen har stängt alla skolor i kommunen pga. snöras-risk:D:yoparty

Säg inte så! Jag har inte ens börjat renovera motorn i hojen ju! Bara för det ska jag fan försöka börja med skiten imorgon :gnissla:D

Hjälpa till Mr.Dude? Du är ju faktiskt ledig imorgon, då de tydligen har stängt alla skolor i kommunen pga. snöras-risk:D:yoparty

Jodå varför inte :banana Fast på dagen då, för sen ska jag plugga...

Hm... +3.9 grader och all snö är smält på vägarna...

Undrar om det inte blir en premiär till bensinstationen? :yoparty

Aaaaahh

Turen till bensinstationen blev hela 8 mil lång! rätt kallt men har varit med om värre, blött men snöfria vägar!

Hoppas du har möjlighet att tvätta av hojen direkt. Inte roligt när salt och smuts hinner torka in... :tummenupp

Jag har haft världens abstinens i snart en månad och det blir ju inte bättre av att säger att du varit ute och åkt idag!!! :gnissla

Så fort det blir torrt på vägarna ger jag mig ut! Det är nästan så att man står i fönstret hemma och tittar på snön som smälter i hopp om att det ska gå fortare! :hihi

Hoppas du har möjlighet att tvätta av hojen direkt. Inte roligt när salt och smuts hinner torka in... :tummenupp

Jag har haft världens abstinens i snart en månad och det blir ju inte bättre av att säger att du varit ute och åkt idag!!! :gnissla

Så fort det blir torrt på vägarna ger jag mig ut! Det är nästan så att man står i fönstret hemma och tittar på snön som smälter i hopp om att det ska gå fortare! :hihi

Har en liten gasolbrännare i fickan. Skall se hur mycket nytta jag kan göra med den:D:gnissla

Då jag lägger en 1500 mil / säsong så är jag van vid att min hoj alltid är skitig då jag hela tiden kör i ur och skur. :tummenupp

Självklart så var det bara att ta fram en gammal t-shirt och putsa upp den igen efter åkturen, inte roligt att nya kåpsettet har mycket av färgen vit :D

Drömde faktiskt att jag var ute en sväng, men det blir till att vänta tills det torkat upp lite... när jag för en gångs skull har en hoj som inte är täckt av rost, repor och bucklor, så försöker jag hålla den i det skicket...

Aaaaaaaahhhh!

Premiär nr TVÅ!!!

Kungsbacka-Varberg + retur (gamla vägen)

Torra vägar, kallt som fan men vilken känsla!

Mötte hela två andra hojar också!

Totalmil 2010: 21

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing