Spamtråden för KHR

Jajamän! Jag PM:ar dig så fort dom släpper till! ;) Du får gärna återgälda tjänsten om du skulle hinna före mig! Vart ska du köra upp då?

Tack:)

Självklart gör jag så:tummenupp

Säve så klart:yoparty

Vad är det för fel på kvällen? Inget att göra förutom att hänga på SH?

Såå hemskt kan det väl inte vara?

Åkte ända in till stan för att inte bli insläppt på stället jag o Zarrell skulle till:rolleyes:

En grej till jag blir förbannad på: varför surfar en stockholmsj*vel in i vårat forum och ger mig ett minus på ett av mina inlägg:mad: Vart är världen på väg:argpådato :gråta

:tungan

Last edited:
Här sitter man och tar det lugnt, så ringer en besvärad "Snövit" och vill ha hjälp att ladda batteriet på moppen. Klart man ställer upp, får nog ha en privat mek-skola med honom, ladda batteriet kan ju tom. Krillan.

:hihi :)

Här sitter man och tar det lugnt, så ringer en besvärad "Snövit" och vill ha hjälp att ladda batteriet på moppen. Klart man ställer upp, får nog ha en privat mek-skola med honom, ladda batteriet kan ju tom. Krillan.

:hihi :)

Nu var väl i och för sig problemet att jag inte hade någon batteriladdare, att det sedan visade sig att på den vackra Snövit så är man tvungen att plocka bort sidokåpa för att komma åt batteriet:va gjorde inte saken lättare.

Stort tack Broder, du är en klippa

Last edited by a moderator:
Nu var väl i och för sig problemet att jag inte hade någon batteriladdare, att det sedan visade sig att på den vackra Snövit så är man tvungen att plocka bort sidokåpa för att komma åt batteriet:va gjorde inte saken lättare.

Stort tack Broder, du är en klippa

Ja, fifan, sikken prestation vi utförde! Hon ljudade gott iaf.
Alltid gött med lite Desmomuller såhär i vintern:yoparty :banana

Vrf måste alla i min klass vara så sjukt rövslickande för alla lärare? finns det ngn rövslickare i klubben som kan tala om vrf man gör det? jag stör mig på rövslickare.

Pffew nu fick man ventilera lite under pluggstunden.

JAja hoppas det blir fet uppslutning i övermorgon på fikan:D

Last edited:
Vrf måste alla i min klass vara så sjukt rövslickande för alla lärare? finns det ngn rövslickare i klubben som kan tala om vrf man gör det? jag stör mig på rövslickare.

Pffew nu fick man ventilera lite under pluggstunden.

JAja hoppas det blir fet uppslutning imorgon på fikan:D

:va

Det är tisdag idag, då borde du, som är naturelev, veta att det är onsdag imon, och INTE torsdag:mad: :finger :kulspruta :6surkart :ajjabajja :argpådato :fatta! :sissy

Apsling, se till att komma på nästa klubbfest, ist för att gå på fjårtizfezt:fyllisar

Va det inte du som blev utsedd till förman eller vad det nu var, se då till att komma på klubbens tillställningar och föregå med gott exempel:fatta!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti