Spamtråden för KHR

Jo, men det känns lite dummt att ställa sig där, speciellt om någon av dina föräldrar kommer och ser att jag ställer mig där... känns liksom lite dumt:gnissla

Ingen som har nogåt annat förslag?:rolleyes: :tummenupp

Dom vet ju vem du är, det finns ju fan plats. Ställde Audin närmre muren så nu får jag plats med 360n utanför garaget också, dvs, minst 4 platser över och 3 platser när v50n står på plats:) :tummenupp

Dom vet ju vem du är, det finns ju fan plats. Ställde Audin närmre muren så nu får jag plats med 360n utanför garaget också, dvs, minst 4 platser över och 3 platser när v50n står på plats:) :tummenupp

Jo, men grejen är den att jag behöver ställa den där 5 dagar i veckan:gnissla

Hur länge får man stå på Kungsmässans parkering?:fattartil

Jo, men grejen är den att jag behöver ställa den där 5 dagar i veckan:gnissla

Hur länge får man stå på Kungsmässans parkering?:fattartil

Det e lugnt ändå:)

Där får du stå hur länge du vill tills kl 23.
Är väll gratis vid stationen också tror jag:tummenupp

Gött:yoparty

Kan ju göra så att jag ställer kärran hos dig på fika-dagarna så slipper man köra den korta sträckan. Ingen större idé att åka hem emellan åt då heller.

Precis :tummenupp :) :jagvillattbiljävelnskavarapåställd! :utochsladda!!!

Inte för att vara den som e den, men är det en så bra idé att sladda i rondeller?:va
Men när jag är med i bilen får du sladda hur mycket du vill, vart du vill:tummenupp :dubbelmoral

Klart man ska sladda i rondeller, men inte när det är annan trafik i närheten :näsblod

Det är som hojåkat, man får välja sina ställen att busa på:tummenupp

Fifan, imorgon blir det grusbus:yoparty :yoparty

Klart man ska sladda i rondeller, men inte när det är annan trafik i närheten :näsblod

Det är som hojåkat, man får välja sina ställen att busa på:tummenupp

Fifan, imorgon blir det grusbus:yoparty :yoparty

Det värsta trafikbrottet man kan göra i en rondell är att inte blinka när man skall köra ur den, riktigt störande:mad: Sänker trafikflödet nått enormt och så dra det mer soppa, ören och småkronor som man hellre sparar till hojsäsongen, blir ju mycket i längden:gnissla

Det värsta trafikbrottet man kan göra i en rondell är att inte blinka när man skall köra ur den, riktigt störande:mad: Sänker trafikflödet nått enormt och så dra det mer soppa, ören och småkronor som man hellre sparar till hojsäsongen, blir ju mycket i längden:gnissla

Klart man ska blinka ut! Men ibland kan det glömmas bort, om man åker på bredden och det inte är en jävel i närheten:gnissla :näsblod :yoparty

Vad skall du göra i Kba 5 dar i veckan Krillan?

Har du fått jobb?????

Slajms, har du fått ditt bilkörkort???

Fan jag hänger med alls:va

Har du fått jobb?????

Jag skall på jobbcoaching ca 5 dar i veckan-.- men vissa dagar e jag ledig från det. Vad göra i Kba i 2 timmar? Skall först på nått möte från 9 till 12 men som säkerligen kommer vara slut vid 11, har sedan ett individuellt samtal me nån snubbe 13.30.

Idag gick jag från Kungsmässan till innerstan, vilken annorlunda syn det var att se Kba från det perspektivet. Det vill säga att se staden från gångbanorna ist för från vägarna.

Ja, han har fått körkort:crash

Har du fått jobb?????

Klart man har B-kort

Idag gick jag från Kungsmässan till innerstan, vilken annorlunda syn det var att se Kba från det perspektivet. Det vill säga att se staden från gångbanorna ist för från vägarna.

Det är där jag växt upp. På gångbanorna alltså.

:gnissla :)

Fan vad gött det är med en mörk öl en måndag som denna :öl

Last edited:
Klart man har B-kort

Det är där jag växt upp. På gångbanorna alltså.

:gnissla :)

Fan vad gött det är med en mörk öl en måndag som denna :öl

Grattis broder:banana

Nu saknas bara det där riktiga A

Men det har du väl på gång snart hoppas jag.

Jag skall på jobbcoaching ca 5 dar i veckan-.- men vissa dagar e jag ledig från det. Vad göra i Kba i 2 timmar? Skall först på nått möte från 9 till 12 men som säkerligen kommer vara slut vid 11, har sedan ett individuellt samtal me nån snubbe 13.30.

Ja, han har fått körkort:crash

Är det inte bättre att du tar och flyttar ner till oss nu, du är ju ändå här mest hela tiden:tummenupp

Last edited:
Grattis broder:banana

Nu saknas bara det där riktiga A

Men det har du väl på gång snart hoppas jag.

Är det inte bättre att du tar och flyttar ner till oss nu, du är ju ändå här mest hela tiden:tummenupp

Tackar:tummenupp

Ja, det blir första uppkörnings-tiden som jag kan få:yoparty :banana

Tar du hand om Krillan då eller? Han kan väll bo i garaget bredvid snövit?
Här har han ju i princip bott det senaste halvåret, så nu är det din tur, delad vårdnad :) :hihi :3freak

Kan ju fan den jävla byn bättre än vad jag kan min egna håla, numer:gnissla

Haha, det stämmer nog:) :tummenupp

Sådär ja, då har man varit nere i Varberg en sväng o skrivit teoriprov, resultat: Godkänd! :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra