Spamtråden för KHR

Det är ca 5+.
Just hemkommen från hjulaftons-turen, grymmt kul var det:yoparty

Zarrell kan titulera sig som den första tomtenissen som har wheelat över göta älv-bron:D

Lånar denna bilden från hjulaftonstråden, hoppas inte ägaren misstycker, annars är det bara att säga till;)

Bifogat

• Jul%20040.jpg
    Jul%20040.jpg
    137.2 KB · Visningar: 65
Last edited:
happ då har man sovit titt som tätt under kalle balle och även hunnit med julmaten. här har vi en underbar stämning bara fem personer och en katt. det är inte så helvetiskt med julkrafs hemma och det glädjer mig:) man får gratulera både wilslem och krilllan för insatsen i gbg. alla ni andra i khr önskar jag också en god jul.

Jag var med på den gula "moppen" också.
Jag syns på gp-bilden i röd svart mc jacka och svart hjälm bakom tomten
:tummenupp

här har vi en underbar stämning bara fem personer och en katt. det är inte så helvetiskt med julkrafs hemma och det glädjer mig:) . alla ni andra i khr önskar jag också en god jul.

Här har vi skön stämmning också, bara 2 pers i London:tummenupp Har sett massa hojar idag:yoparty

Bifogat

• hojj.jpg
    hojj.jpg
    200.9 KB · Visningar: 48
Last edited:
jaja då var julen över och då kan hjulen ta över. denna julaftonen hann jag även med midnattsmässa. kändes konstigt men samtidigt lite småfräckt med en kyrka upplyst av levande ljus. jag gjorde vad jag var tvungen jag gick dit i SH-tröjan för att göra lite reklam och tro om jag fick blickar. jaja idag ska jag iaf spendera lite tid i garaget:) ha d och hoppas alla haft en bra jul. nu väntar våren. god natt

jaja då var julen över och då kan hjulen ta över. denna julaftonen hann jag även med midnattsmässa. kändes konstigt men samtidigt lite småfräckt med en kyrka upplyst av levande ljus. jag gjorde vad jag var tvungen jag gick dit i SH-tröjan för att göra lite reklam och tro om jag fick blickar. jaja idag ska jag iaf spendera lite tid i garaget:) ha d och hoppas alla haft en bra jul. nu väntar våren. god natt

Julen är inte över än:va :7peta :dummer

roligast vore om det var en dag gammal jesus som hängde på korset. nej att ngn blev korsfäst är inte kul :kocko
:va

Frågan är om den här jesus verkligen var så speciell eller om han bara var en "den tidens bratt" som trodde att han var så mycket bättre än alla andra:va

:rolleyes: Antikrist:yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...