Spamtråden för KHR

Hårdisk är jävligt bra att ha...."då han är sämst på datorer":va yeah right....det var till gamla xboxen dessutom, har ingen erfarenhet av att bränna 360 spel, vet bara hur jobbigt det är när skit inte funkar. Nu för tiden handlar ju tv-spel i högsta grad om att spela online...har du kört online är det plötsligt jävligt tråkigt att bara köra offline
(men ni vet förstås bäst, ni som aldrig har varit där)
tsg_smiley_old.gif

Sen är ju inte en extern brännare gratis heller...
Krillan är du teknisk nog för att flasha xbox, tanka ner spel, bränna dom och få det att funka så visst kör på arcade...men jag tycker fortfarande att det är mycket roligare att kunna spela online med kompissar än att sitta hema själv med sina nerladdade single-player spel
smiley%20-%20old%20man.bmp
wilhelm en intern brännare ska det vara. jag gav ju namn på brännaren och den kostar 400 med frakt. och till och med krillan skulle klara att bränna spelen. jag har spelat online, det gjorde jag innan jag flashade. dock så är jag mest för racingspel och att lira online p.å sånna spel är inte så roligt. flashning hade jag ju löst åt krillan om det är rätt läsare.

Det ska tydligen vara jävligt bra! Återkom med resencion:tummenupp :yoparty

brönar man förlänge med hojarna eller bliarna så sprängs bakdäcket/en:yoparty krockar man mot en stenmur så flyger man ut genom rutan. vattnet ser nästa riktigt ut, men jag har dock inte lyckats hitta nån riktig hoj än, bara dem där satans glidarhojarna.

om man försöker sno en bil som är låst så krossa spelgubben rutan och låser sedan upp bilen, ist för att bara ge upp dieKct som det var på dem äldre gta-spelen.

blir till att testa motogp ikv med:yoparty

wilhelm en intern brännare ska det vara. jag gav ju namn på brännaren och den kostar 400 med frakt. och till och med krillan skulle klara att bränna spelen. jag har spelat online, det gjorde jag innan jag flashade. dock så är jag mest för racingspel och att lira online p.å sånna spel är inte så roligt. flashning hade jag ju löst åt krillan om det är rätt läsare.

Du! Skaffa avatar! NU!!

GTA IV, bla bla bla

Fifan va gött med lite Reality!!

Last edited:
Testat motogp nu. men de vette fan hur man återupptar sparat spel, har börjat på en karriär, men det spelet verkar ha gått om intet:confused:

Sen en fråga angående live, går det att spela live på arcade, eller ksulle jag behövt ett premium för det?:va

Last edited:
gtaä r ju ett gammalt spel. det spelade jag fyra dagar innan det kom ut i butiken. du kan ju skriva in olika nummer på mobilen och på så sätt fuska sig till nrg900 tror jag den heter supersporthojen.

Va de inte fika den 2/1 ist för 1/1:va :rolleyes:

gtaä r ju ett gammalt spel. det spelade jag fyra dagar innan det kom ut i butiken. du kan ju skriva in olika nummer på mobilen och på så sätt fuska sig till nrg900 tror jag den heter supersporthojen.

e det därför det inte finns några riktiga hojar, man måste spela sig fram till dem?:huvet

Btw, nån som vet hur fan man sparar karriär på motogp 08?:va

Last edited:
Ännu ett kul svar på min annons(125an, som såldes igår):yoparty

"Hej, du får 8000 snabbaffär"

:gnissla :D :)

Grattis till försäljningen. :yoparty

Tack tack, fick lite dåligt med cash bara, men men, inte rätt säsong att sälja, särskillt inte en 125a:näsblod Men jag blev av med den, det känns gott. Nu är det B-kortet som står på tur:tummenupp

Återigen, skaffa avatar!!!
Här har du en! ursäktar om halva T4pp3r kom med:gnissla

Bifogat

• david.jpg
    david.jpg
    16.3 KB · Visningar: 44
Last edited:
Tack tack, fick lite dåligt med cash bara, men men, inte rätt säsong att sälja, särskillt inte en 125a:näsblod Men jag blev av med den, det känns gott. Nu är det B-kortet som står på tur:tummenupp

Återigen, skaffa avatar!!!
Här har du en! ursäktar om halva T4pp3r kom med:gnissla

Det är la inte lag på avatar? isf skiter jag nog i det:yoparty

Skaffa avatar eller dö:mad:
Folk som inte har någon avatar borde få ett naKcskÅtt i pannan o dööö:kulspruta

Det är spännande, över hela SH skrumpnar ironin och dör, men i våran forum-del lever och frodas den :yoparty :yoparty :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti