Spamtråden för KHR

Aha, du menar att det kanske borde vara dags för mig och SysterJ att fundera på utökning av familjen! Jodå det kommer väl i sinom tid. Du är inte den ende som pikar om det... :)

Aha, du menar att det kanske borde vara dags för mig och SysterJ att fundera på utökning av familjen! Jodå det kommer väl i sinom tid. Du är inte den ende som pikar om det... :)

Gissar att det finns nån som väntar på att bli mormor eller farmor? Vi var så snabba så ingen hann börja tjata ;-)

Nja, menade mer för att du inte kom på senaste fikat trotts att du var uppskriven:7peta Lite långsökt dock.

Fan nu låter jag nästan som en radhusmupp som undrar varför grannen inte dök upp på senaste samfällighetsmötet:brinnerup

Last edited:
Ny signatur, bara att klippa & klistra ;-)

Brummar KTM

Rattar Alfa

Närvaroansvarig i KingsHill Riders - K.H.R

Jag är faktiskt ledsen över att jag inte kunde komma på fikan sist. Jag fick feber den dagen och hade ingen lust att ge mig ut i kylan och smitta ner alla andra KHR kompisar på kuppen.

Jag tittade i fikatråden på morgonen och såg att vi bara var ett par stycken, och att det inte fanns någon närvarolista i vanlig ordning så jag trodde inte att det skulle bli av, och skrev därför inte att jag inte skulle komma. Jag tänkte att om det blir av i alla fall så kanske det inte är hela världen om jag inte var med.

Jag måste säga att jag tar det som en komplimang att du, Krillan, blev så upprörd över att jag inte kom. Det betyder ju att jag var lite saknad på fikan i alla fall. Jag själv känner ett ohyggligt sug efter allt som har att göra med hojar och vill gärna få en ny chans att bättra mig och komma på nästa fika!

P.S. Linus, du har helt rätt. Både mina och SysterJ´s föräldrar frågar hela tiden om det inte är på gång med barn snart. Även andra i omgivningen kommer med gliringar då och då, så jag är van.

Linus: Lite sent.. Men grattis!!

JohmiK: Pikar e inget att bry sig om... Fast det är klart.. Ni är ju gifta och allt nu så.... ;)

Vem var de man mötte igår på vägenm in till kungsbacka åkandes i skinnställ å sportcykel??? Grymt va de iallafall.

Last edited:
Ska omboka bes.tid för hojen då jag inte kommer vara klar med den tills nu på torsdag :gnissla 8/4 är mycket ledigt, ska man ta eftermiddagen då kanske? Något säger mig att om något är lite tveksamt så är det lättare att få igenom det på fredag eftermiddag :):tummenupp

Ska omboka bes.tid för hojen då jag inte kommer vara klar med den tills nu på torsdag :gnissla 8/4 är mycket ledigt, ska man ta eftermiddagen då kanske? Något säger mig att om något är lite tveksamt så är det lättare att få igenom det på fredag eftermiddag :):tummenupp

Fredag eftermiddag och en påsen från bolaget :tummenupp

Fredag eftermiddag och en påsen från bolaget :tummenupp

Det där funkade ju på kungsbacka-besiktningen för kanske 10 år sen har man ju hört, sen sparkade dem tydligen alla som tagit emot mutor, så det blir nog svårt idag :gnissla

Aha, det var därför de fortfarande inte kör registreringsbesiktning här i stan alltså?

Kul att det går framåt med fighterbygget, blir skoj när man får se den.

Aha, det var därför de fortfarande inte kör registreringsbesiktning här i stan alltså?

Kul att det går framåt med fighterbygget, blir skoj när man får se den.

Antagligen :D

Kommer inte bli så jäkla snygg till denna säsongen då budgeten har varit tajt, men förhoppningsvis blir den sjukt kul att köra :tummenupp

Såhär ser hojen ut för tillfället, säsongen känns långt borta...
riven%20%28Medium%29.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...