Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Korrekt. Spriten räddar mig från sporten:mattias

Så man kan banta om man går på spritdiet pga det löser fett?
Om det funkar så kan ju GI slänga sig i väggen

Ja, men effekten berodde även på värmen så det bästa borde vara att köra dieten i en solstol på lite mer södra breddgrader :)

Ja, men effekten berodde även på värmen så det bästa borde vara att köra dieten i en solstol på lite mer södra breddgrader :)

Jag har provat det, gick ner 7 kilo på en månad. Dock blev kroppen uttorkad för jag inte drack vatten men det är smällar man får ta.

Telefonköer är jeffölens påhitt, nu börjar jag bli förbannad :mad:

Först ringa, komma till växel, förklara ärende, bli kopplad, hamnar kö... kö... kö... Pratar med snubbe i Sundsvall, får knapphändiga svar och blir hänvisad till mitt lokala kontor, lägger på, ringer lokala kontoret, hamnar kö... kö... prata växeltant, kopplar, kö... kö... kö... kö... De har lunch, återkomma senare. Varför hamnar man ens i kö om sunktanten i växeln vet att de inte är där?

Ringa igen, kö... växeltant, koppla, kö...kö... KÖ!!! Kopplad till samma snubbe i Sundsvall som innan? Va i helv... Samma visa igen, ringa lokala kontoret, fråga vad hon håller på med, blir kopplad, en till kö......................!? Sundsvall igen :4skrika Ringa lokala kontoret, fråga vad felet är, får ett löfte om att kopplas rätt, kö, jättekö, å så vart vi i Sundsvall igen. "Jag sa ju åt dig att ringa ditt lokala kontor :mattias"... "MÄNN!!1 Jag gjorde ju det! :fakta". Ringer igen, köar lite till, kommer till växeltanten och börjar seriöst undra vad hon gör... Hur svårt kan det vara att sitta i en växxxel? "Åh ja han du söker är inte här idag."

Åhhh herregud :huvet

Bra där! Ringa nästa ärende, och vars hamnar man om inte i en kö? Jo i en kö naturligtvis. Vars hänn hamnar man när kön är slut? Då är det en upptaget-ton som tar emot. Femte försöket, då kommer jag fram till en trevlig dam som hänvisar mig till ett annat nummer då det jag fått inte var rätt. Upptaget där, ringa igen senare, upptaget fortfarande... Fjärde försöket, då kommer jag iaf till en kö :gråta... 20 minuter senare svarar någon tyst och blyg i andra änden, jag får gjort det jag ska och kan pusta ut ty nu har jag bara ett samtal kvar att ringa idag.

Snart är det dags att säga upp sitt abonnemang på livet, tvifan.

Varför är det ingen som likviderat Bängtsing för längesedan?

Herrejävlar, maken till kräkljud får man leta efter.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!