Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag blev ju påkörd :4skrika

Det är inte jag som tappar kontrollen på bilen och kör in i trottoarer så fälgarna pajjas :7peta

du är en pajas! :1pajas

Totalt 4hjulssläpp på våt neroljad vägbana var välplanerat för att hitta en god anledning att byta 14-plåtfälgar med regumerade däck till de nya lm-hjulen jag förhoppningsvis hämtar idag eller imorgon.

Om de löser in bilen får vi gå till sthlm ju :död

Idag ringde telefonen:
-Jä det är Bo...
-Hej du har sökt jobb här och vi vill gärna ha dig!
-Gud så bra, det var bara en liten sak... Foten blev lixåm lite dålig när jag trillade.
-Usch då, då vill vi inte ha dig längre. *klick*

:gråta

det går fler tåg!
Ska du knega vidare inom trucker-branchen eller?

Last edited:
Om de löser in bilen får vi gå till sthlm ju :död

Idag ringde telefonen:
-Jä det är Bo...
-Hej du har sökt jobb här och vi vill gärna ha dig!
-Gud så bra, det var bara en liten sak... Foten blev lixåm lite dålig när jag trillade.
-Usch då, då vill vi inte ha dig längre. *klick*

:gråta

:pannkyss

Om bilen blir inlöst så kan vi säkert ta avdelningsbilen :tummenupp

du är en pajas! :1pajas

Totalt 4hjulssläpp på våt neroljad vägbana var välplanerat för att hitta en god anledning att byta 14-plåtfälgar med regumerade däck till de nya lm-hjulen jag förhoppningsvis hämtar idag eller imorgon.

Det är bra med ursäkter ;)

Konstigt att inte samma sak hände mig, i samma kurva, samma dag :confused: ;)

Last edited:
Jaha, då ska bilen in på en andra skadebesiktning på torsdag..
Undrar hur detta ska sluta :va

Kan du fatta att de snåla jävlarna på Amica ska ha FYRA SPÄNN för grädde på pankisarna? Ett sånt jävla sätt alltså, man blir ju mållös. :4skrika :mad:

Så är det på VAK också men går man upp till Emmas, då är det gratis o det finns grädde, sylt o bärblandning :tummenupp

2 dagar til jorden runt och så ligger man här med feber och är halvt paralyserad. Scheisse

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back