Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Vilket jävla ockerpris!! :mad:

Jag är helt oförmögen att förstå hur prissättningen på beggade hojar fungerar. Finns det folk som betalar dessa summor, hur mycket prutas det? En tio år gammal sportknarr för 40-50k känns lite väl fantasirikt, även om det råkar vara den enda R1:a i hela världen som är pedantskött och aldrig hårt körd. Vars hänn är marknaden påväg?

Jag är helt oförmögen att förstå hur prissättningen på beggade hojar fungerar. Finns det folk som betalar dessa summor, hur mycket prutas det? En tio år gammal sportknarr för 40-50k känns lite väl fantasirikt, även om det råkar vara den enda R1:a i hela världen som är pedantskött och aldrig hårt körd. Vars hänn är marknaden påväg?

1.Folk tror alltid att deras saker är gjorda i guld och hoppas på att någon idiot tror samma.

2.Han/hon kollade säkert prissättningen på blocket inan jul då bara dom dyra hojarna finns kvar (se punkt 1) och satte sitt pris efter det.

3.Han/hon är ett pucko och tror att han kan lura snuten att det inte var han som körde när dom kommer och knackar på dörren, -men snälla konstaplen det var inte jag ,utan en kille som provkörde den ,titta här är annonsen (varför tror ni att folk säljer hela sin utrustning med hojen)

4.Han/hon har dålig koll.

1.Folk tror alltid att deras saker är gjorda i guld och hoppas på att någon idiot tror samma.

2.Han/hon kollade säkert prissättningen på blocket inan jul då bara dom dyra hojarna finns kvar (se punkt 1) och satte sitt pris efter det.

3.Han/hon är ett pucko och tror att han kan lura snuten att det inte var han som körde när dom kommer och knackar på dörren, -men snälla konstaplen det var inte jag ,utan en kille som provkörde den ,titta här är annonsen (varför tror ni att folk säljer hela sin utrustning med hojen)

4.Han/hon har dålig koll.

3:an måste jag pröva. Brorsan ska ju bli polis, får se om jag kan blåsa honom :yoparty

Kräftkalas, kräftkalas, Nu e de kräftkalas. Nu ska det bli ett jävla hålligång :hoppa

Då har man varit på skadebesiktning med bilen.
Den är tydligen såpass skadad att snubben tror att den blir inlöst av försäkringsbolaget :näsblod

Den är tydligen såpass skadad att snubben tror att den blir inlöst av försäkringsbolaget :näsblod

Kul man åkte ToR Sthlm med så skadad bil :skrämd
Vad var de som var så skadat enligt den snubben då? -Såg- ju inte ut och vara så mkt skador iaf. Blivit ramsne lr nåt?

Last edited:

skräp bakom ratten :)

grattis, eller vad säger man?
Då får du kanske lite kapital att köpa hoj för?

skräp bakom ratten :)

grattis, eller vad säger man?
Då får du kanske lite kapital att köpa hoj för?

Jag blev ju påkörd :4skrika

Det är inte jag som tappar kontrollen på bilen och kör in i trottoarer så fälgarna pajjas :7peta

Om de löser in bilen får vi gå till sthlm ju :död

Idag ringde telefonen:
-Jä det är Bo...
-Hej du har sökt jobb här och vi vill gärna ha dig!
-Gud så bra, det var bara en liten sak... Foten blev lixåm lite dålig när jag trillade.
-Usch då, då vill vi inte ha dig längre. *klick*

:gråta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park