Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nee, jag sa att jag tappade minnet :tungan Ni andra kanske klarade er bättre än mig. Helt svart för mig efter den jävla groggen :gnissla

Var du bakis hela söndagen eller? Jag ringde dig för att kolla om du skulle med ut och köra. Skickade sms också, men du visade inga tecken på liv :rolleyes:

Var du bakis hela söndagen eller? Jag ringde dig för att kolla om du skulle med ut och köra. Skickade sms också, men du visade inga tecken på liv :rolleyes:

Aa, jag såg det igår kväll. Var så jäkla bakis så jag kom inte ur sängen förrän vid 18-tiden. Vet inte hur många gånger jag lovade mig själv igår att aldrig mer dricka.. :gnissla
Verkar varit riktigt gött väder igår för er som körde så synd man missade det. :näsblod

eftersom det var så gött väder igår tänkte jag att nä nu e det dags å ställa på hojen så jag åkte till föräldrarna igår kväll där hojen står å tänkte imon när jag vaknar så ställer jag på den å försäkrar den. vaknar imorse för att gå ner till telefonen å får en liten chock när jag tittar ut:näsblod :brinnerup :4skrika

Fyttirackan idag var det nära ögat :näsblod

Som ni kanske märkt har det snöat idag. For ner till Varberg i morse med bilen och var förbannad på alla som kör så långsamt :mad:

Vid södra infarten till Varberg är det rejält moddigt så jag håller hastigheten (70) för en gångs skull. I en höger kurva börjar bilen ploga och jag kommer över i mötande fil och ser fronten på en minibuss komma allt närmare. Med 10 meter kvar kanske så får jag över bilen igen. GÖTT tänker jag men då kommer en retursladd och en till och en till och en till och så en fjärde eller femte gång samtidigt som jag får två möten till.

När jag tror jag ska åka ner i diket kommer en busshållplats lämpligt nog så till slut så reder det upp sig men det var det svettigaste jag vart med om i bilväg.

Efter en stund när adrenalinet lagt sig så börjar jag asgarva :D

:gnissla

eftersom det var så gött väder igår tänkte jag att nä nu e det dags å ställa på hojen så jag åkte till föräldrarna igår kväll där hojen står å tänkte imon när jag vaknar så ställer jag på den å försäkrar den. vaknar imorse för att gå ner till telefonen å får en liten chock när jag tittar ut:näsblod :brinnerup :4skrika

Därför man vart ute o kört fre-söndag, så man kan vila upp kroppen som fått sig en chock av alla händelser :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!