Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
KA4 bytte namn till Amf4 och lades ner 2004, det som ligger där nu heter FömedC (Försvarsmedicincentrum) och det är väl på deras område pliktverket har sitt tillhåll. Hållplatsen heter Käringberget och den kommer man till med spårvagn 11 om jag inte har helt fel ;)

Åfan det har ändrats sen 1995 alltså :hihi

:pensionär

Jag har fortfarande inte bestämmt mig för om jag ska ansöka eller inte... från frisör till lumpen... och tänk om jag inte ens kan bli pilot i slutändan... :gnissla

fast det vore jävligt roligt faktiskt :)

Idag har jag hämtat hem min gsxr 1000 -07 med 130 mil på mätaren.
Monterat på dubbla Devilpipor (egentligen var det Fabbe och Nino som meckade och jag som tittade på, som vanligt) vilket såklart blev najs. :)

Har kört omkring sen kl 21.30 och kom hem för en halvtimme sen, mums!
Darrig på handen samt att jag glömde ställa in stabilisatorn på kameran gör att kvällens bilder inte blev nån direkt höjdare, får posa mer i morrn. :hihi.

Gillar iaf dom stora utblåshålen på devildämparna!

Fan vad snygg! :tummenupp

Last edited:
Tjöp tjöp tjöp

nej...får jag sålt min hynda så blir det förmodligen en skrutt att harva runt på bana med!

Btw...hojen jag provkörde fick sig en marksyning idag...men inte av mig den här gången, utan en av killarna på honda som hade lite otur när han skulle köra runt den till baksidan :näsblod

En pjåår gammal banskrutt...förmodligen, fast jag vill ju kunna köra på gata med...så det kanske blir en gatskrutt med...jag vet inte...måste jag veta...ähh, jag ska inte ha nån hoj...det é ju farligt!!!

En banschlyna betingar oftast ett lägre värde så du kan antagligen få en nyare banskrutt för det du får för din 03:a.

Edit: asså en banschlyna med reg.plåt.

Last edited:
En banschlyna betingar oftast ett lägre värde så du kan antagligen få en nyare banskrutt för det du får för din 03:a.

Edit: asså en banschlyna med reg.plåt.

Men då ingår det där tråkiga med att sminka henne med lampor etc när hon ska rulla till jobbet...och sminkas av när hon ska jobba!

Men det kanske räcker med en toppkåpa med smidiga fästen :va

Men då ingår det där tråkiga med att sminka henne med lampor etc när hon ska rulla till jobbet...och sminkas av när hon ska jobba!

Men det kanske räcker med en toppkåpa med smidiga fästen :va

Kåpor går fort att ta av, glasfiberkåpor har inga innerpaneler och är oftast i större stycken, typ toppkåpa underkåpa och bakkåpa.

Kåpor går fort att ta av, glasfiberkåpor har inga innerpaneler och är oftast i större stycken, typ toppkåpa underkåpa och bakkåpa.

iofs...men eftersom jag känner mig själv rätt bra, så vet jag att det inte blir någon sminkning om det tar mer än 15min...utan att hon alltid kommer vara redo för jobb :rolleyes: = Latmask :gnissla

De va la gött då :)

edit: jag har inte utrustat mig med vinterskor, gatt dämn, det får bli mc-pjucksen.

Last edited:
:mad:
Det verkar bli ett j*vla dåligt väder resten av veckan också. :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...