Pacman
Gudomlig sporthojare
Tre knäskrap och tre wheelies, helt plötsligt är det skitkul att köra till jobbet![]()

Tog också hojen till jobbet idag, men körde pinsamt lugnt bland alla bilar. Hoppas ingen såg mig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tre knäskrap och tre wheelies, helt plötsligt är det skitkul att köra till jobbet![]()
Snart får jag också göra det, iallafall ett tag innan det är dags för lack ingen
Den börjar ta form igen![]()
Visst gör det! Sakta men säkert, allt går i snigelfart då jag är förkyld och minsta ansträngning skapar andnöd och hostaBörjar ju likna en hoj nu![]()
Visst gör det! Sakta men säkert, allt går i snigelfart då jag är förkyld och minsta ansträngning skapar andnöd och hosta:
Men snart så, förhoppningsvis redan ikväll är det en körduglig hoj, för imorgon bär det av till besiktningen![]()
Inte en enda av någotderaInga stripes eller silvertejp denna gången?![]()
Snart får jag också göra det, iallafall ett tag innan det är dags för lack ingen
Den börjar ta form igen![]()
Fiffan, stressad som en jagad iller for jag fram på 40:an idag i en för stunden rätt lagom hastighet. Dock så har det här landet fått en allt för stor andel vänsterfilsförare som är rätt så slöa i jämförelse med en aktiv fartdemon likt mig själv, och ett par sådana kom jag ikapp.
Som av en händelse lade jag mig tätt i häcken på en pickis av japanskt ursprung som tuggade i 115km/h i vänsterfilen, blinkade med heljuset och fick den mindre begåvade individen i fordonet framför att insde sin plats i trafiken, vilket givetvis var så långt till höger denne kunde komma. Framför låg en likvärdigt trött och långsam V70 av nyare snitt, rätt tjusig sådan med tonade rutor bak och sådär. Jäss, tänkte jag, ännu en person med sparsamt tilltaget intellekt som jag kan hänvisa till en bättre plats. Blinka med heljuset, stressad som jag var. Inte ens den minsta av reaktioner... Bah, på med vänsterblinkers också då så kanske han fattar. Nepp, inte det heller... Frustrationen byggde nu upp i kroppen på mig när jag insåg att jag skulle bli ännu mer sen till jobbet. Vad göra? Jo hänga sig ilsket på tutan kan vara en bra ide kanske, vilket jag även gjorde ungefär samtidigt som jag började fundera på alla antenner på taket
.
Allt för sent inser jag min miss, blåljuset slogs på och jag fick snällt följa med in till kanten och förklara för den uniformerade polisen i civilbilen varför jag var så in i he***te stressad i trafiken.
Efter tio minuters samtal med den förövrigt väldigt trevlige herren i blått så kunde jag bege mig bortåt skogarna igen, glad över att det inte kostade mer än lite tid som jag förmodligen kan tjäna igen på en rast mindre. Hua ja, så kan det gå![]()
Massa text
Sån här såklart
Brum brum!
Känns som det kan bli lite skrikigt på en helsvart hojj. Jag tycker kolfiberlook eller nåt sånt.
Jo men vette fan, blir det inte för plottrigt med den?
Du kan ju skippa de två på sidorna?
Jag som trodde att bestlutsångesten skulle gå över när man väl köpt hojen![]()
I-landsproblem...
Köp min CB400, den har guldiga fälgar och gaffelben!
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |