Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.
Men en sån trött häck kan man ju inte rulla runt på ;)

beror ju på vilket syfte man ska bruka den i. Funkar utmärkt som komplement till bilen för tokbilliga transporter till och från jobbet. Nöjesfaktorn är ju inte så hög, men det är inte heller så kul att sitta och åka dem sträckorna och då är det ju skit samma =)

Ska besiktiga den snart, och sen gör jag mig kanske av med den. Kanske...

beror ju på vilket syfte man ska bruka den i. Funkar utmärkt som komplement till bilen för tokbilliga transporter till och från jobbet. Nöjesfaktorn är ju inte så hög, men det är inte heller så kul att sitta och åka dem sträckorna och då är det ju skit samma =)

Ska besiktiga den snart, och sen gör jag mig kanske av med den. Kanske...

Tjöp riktig hoj nu :yoparty

Nu har jag inhandlat tankpad :tummenupp

ouilade förbi chefen på väg till jobbet så snart får man väl höra vilken galning man är :rolleyes:
en dag... en dag... (vi har olika inriktningar på "riktig" hoj tror jag)

Fighter ska det vara! :)

Nu har jag inhandlat tankpad :tummenupp

ouilade förbi chefen på väg till jobbet så snart får man väl höra vilken galning man är :rolleyes:
:)

Blev det den med vingarna?

hehe, yeah! :yoparty

Såg han (naturligtvis är det en man?!) att det var du?

Dom flesta människor förstår ju inte alls det här med slangningens tjusning!

Last edited:
Blev det den med vingarna?

hehe, yeah! :yoparty

Såg han (naturligtvis är det en man?!) att det var du?

Dom flesta människor förstår ju inte alls det här med slangningens tjusning!

Det blev den andra i min första post, den som du tyckte var för bred.
Den var snyggast, den andra såg för plottrig ut.

Självklart såg han att det var jag :D
Han har dock inte kommit tillbaka från lunchen ännu, ska bli spännande att se vad han säger :)
Det blev iaf en kanonfin wheelie i ettan med riktigt bra höjd :yoparty

Vad har ni för relation, är han kanske inte sådär väldigt nöjd med ditt uppförande men väljer att inte blanda in det i erat yrkesliv?

Keff då :(

har en bra relation med chefen, brukar nästan alltid skämta o snacka om det mesta... Han kanske bara har annat för sig idag :va

Men det är alltid kul att få kommentarer när man kör.
Igår när jag åkte från Bosse ouilade jag och då hade tydligen folk jublat o applåderat :)
Synd bara att jag varken såg eller hörde det...

har en bra relation med chefen, brukar nästan alltid skämta o snacka om det mesta... Han kanske bara har annat för sig idag :va

Du är fortfarande känd som "Ööööhn öööhn" på buss! :rolleyes:
Synd att jag inte får höra komentarerna när jag slutat och du satt på skrikpipor på trean.

Du är fortfarande känd som "Ööööhn öööhn" på buss! :rolleyes:
Synd att jag inte får höra komentarerna när jag slutat och du satt på skrikpipor på trean.

Sitter ju föfan slipon på hojen nu ju :)
Men det är nog bara bra att det inte kommer upp i samma ljudnivå som horneten, det var lite överdrivet...

Sitter ju föfan slipon på hojen nu ju :)
Men det är nog bara bra att det inte kommer upp i samma ljudnivå som horneten, det var lite överdrivet...

Jag har fortfarande inte lyckats höra dig inne ifrån verkstan, det gjorde jag dock klart och tydligt med den förra.

Smidigt :hihi
Tur att du inte fick betala fört iaf :tummenupp
Nja, kändes väl sådär klöver. Skönt att turen var på min sida iaf, och att pålisen var så snäll och förstående :)
Då hade du nog tur, jag har bestämt för mig att en gemensam bekant till oss åkte på bassning ett par gånger för liknande körstil med sin BMW på tiden det begav sig.
Jäss, den stackaren... Han blev väl av med kortet på E4:an ett år om jag inte minns fel efter någon 200+ tur :lol

Men det är alltid kul att få kommentarer när man kör.
Igår när jag åkte från Bosse ouilade jag och då hade tydligen folk jublat o applåderat :)
Synd bara att jag varken såg eller hörde det...
Men jag hörde och såg ;)

En samling på uppskattningsvis 10-15 personer i blandade åldrar mellan 10-15 år stod på en gräsmatta bredvid vägen och visade ljudligt sin uppskattning då den något förvirrade norrlänningen slangade iväg från mitt hem och nära på missade ett gupp mitt i uppvisningen. Mycket kärleksfulla toner ekade mellan husen och bort över landskapet, och jag kunde med ett leende vända tillbaka hemmåt igen :kär.

Jag anar ett generationsskifte i forumet som nu slår i genom på allvar. Många av oss har blivit för gamla för att hinna med helt enkelt :gnissla

Eller så ARBETAR vi på dagarna :mad:

Nah jag drömmer mig tillbaka till början av detta seklet, då var det liv i luckan här minsann :yoparty

Nu stänger jag av mitt 14,400 modem.

Nu var vrölåket hemma. Nu ska det bara på med sommartofflor och helrekond nästa vecka. Fiffan.

Ny grill beställdes idag.

Förresten, var det här ett hojforüm? :tungan

Edit: Den gick rätt gött faktiskt. :crash

Bifogat

• DSC00045 (Large).JPG
    DSC00045 (Large).JPG
    84.9 KB · Visningar: 28
  • DSC00047 (Large).JPG
    DSC00047 (Large).JPG
    128.9 KB · Visningar: 24
Status
Ej öppen för fler svar.