Spamtråd M+S

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Har vi stilpolisen här?

Är det ok att ha innetofflor, typ Birken, med strumpor, om man jobbar på ett kontor och det regnar och är kallt ute?!
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
En gång i tiden var det här forumet i allmänhet med bland annat den här tråden som bas, mitt andra hem. Nu för tiden när jag kommer hit och kollar läget så känns det lite som när jag i den riktiga världen utanför skärmens ensamma och blåa sken besöker min uppväxtort Partille och kollar runt. Man minns vad som var med den skimrande glansen från förr har sedan länge falnat och kvar är ett grådaskigt filter.

Men! Hoppet är ju det sista som lämnar människan, det är sedan länge känt och en faktisk sanning i allt väsentligt. Jag tror starkt på en återkomst där den här tråden kan få nytt liv med både gamla och nya kända namn som bidrar till en minst lika fantastisk stämning som förr.

2023 är året det kommer hända! Det känner jag i maggropen. Vilka är med mig? :banana
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
En gång i tiden var det här forumet i allmänhet med bland annat den här tråden som bas, mitt andra hem. Nu för tiden när jag kommer hit och kollar läget så känns det lite som när jag i den riktiga världen utanför skärmens ensamma och blåa sken besöker min uppväxtort Partille och kollar runt. Man minns vad som var med den skimrande glansen från förr har sedan länge falnat och kvar är ett grådaskigt filter.

Men! Hoppet är ju det sista som lämnar människan, det är sedan länge känt och en faktisk sanning i allt väsentligt. Jag tror starkt på en återkomst där den här tråden kan få nytt liv med både gamla och nya kända namn som bidrar till en minst lika fantastisk stämning som förr.

2023 är året det kommer hända! Det känner jag i maggropen. Vilka är med mig? :banana
Jag saknar också det gamla forumet där det inte alltid var så allvarligt. Lite som På minuten i P1. https://sverigesradio.se/paminuten?date=2011-12-31
Jag vill ha mer :krama och :hihi än :7petaoch :smasha
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Prova på att sluta håna de som omkommit i mc-olyckor eller konstant spamma att du är den enda som kör SportHoj så ska du se att det löser sig.
Vad är du för en surkewk som kommer här och med ditt missnöje förstör vad som kan vara ett av världshistoriens viktigaste trådlyft?

Nee, inget surskrivande nu. Skicka ett PM till Old Badger isf. Alternativt lös det med en kjETTing.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Vad är du för en surkewk som kommer här och med ditt missnöje förstör vad som kan vara ett av världshistoriens viktigaste trådlyft?

Nee, inget surskrivande nu. Skicka ett PM till Old Badger isf. Alternativt lös det med en kjETTing.
Kul att du tittade in kompis! Fiffan, snart som på den gamla goda tiden vill jag lova ja jeffel alltså!
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tjohoo på er. Billig öl på flygarns Haga fortfarande eller? 25kr/st var tider de :fyllisar:yoparty
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Inte blev det tjört något idag heller, har haft städdag i föreningen och dressat gräsmattehelvetet istället. Annat var det förr! MEN, imorrn kanske det blir att lufta v4:an lite :tuttar

Om ni vill åka med kan ni messa mig på ICQ eller ring min beeper.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top