Spamtråd M+S

Första haglet = dax att ta fram fågelbordet. Småfåglarna måste få mat då blir dom glada och kvittrar så fint till våren när man varvar upp hojen.:mattias

Har man övermogna bananer i kylen så tar tydligen osten lite smak av det. Fiiifan. :3freak

Har också börjat fundera på att sluta snusa. Köpte i dag minisnus för att försöka trycka upp på andra sidan för att tandköttet inte skall fräta mer.. Kanske skulle sluta helt men då börjar man väl med nåt annat istället - till exempel att träna :gnissla ...

Har också börjat fundera på att sluta snusa. Köpte i dag minisnus för att försöka trycka upp på andra sidan för att tandköttet inte skall fräta mer.. Kanske skulle sluta helt men då börjar man väl med nåt annat istället - till exempel att träna :gnissla ...

Du kan börja sticka eller virka. Då kan du bla göra däckvärmare.:tummenupp

3 veckor utan snus snart och det blir lättare och lättare för varje dag :tummenupp visst får man sina abstinensattacker men det är inte den där ständiga oron i kroppen som det är de första dagarna utan, harrejevvlar!! :gnissla

Vad är det för skillnad på sticka och virka egentligen?

virka :tuttar

20080815_mermaid_16h48c.JPG

Nått as som är rutten från anus till strupe har lagt av en sån Jävla mök i bussen. :gnissla
Var är bussen för oss lite bättre människor?

Grovt sugen på att köpa något roligt. Frågan är vad bara? Den där Planet Ocean XL har jag ju funderat länge på, men är inte riktigt inne på det än.

Vad finns det för skoj prylar man kan köpa, som man inte visste att man verkligen behövde?

Grovt sugen på att köpa något roligt. Frågan är vad bara? Den där Planet Ocean XL har jag ju funderat länge på, men är inte riktigt inne på det än.

Vad finns det för skoj prylar man kan köpa, som man inte visste att man verkligen behövde?

Jag känner också suget. Det ska gärna vara en pryl man glömmer bort i en låda efter första användningen..

Efter att bussen rasat så det blev ett stillestånd på 10-15 min kommer jag sent till jobbet idag med.:gnissla
Tack Västtragik!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma