Spamtråd M+S

Har du tränat hårt på att dricka kaffe och se upptagen ut så du kan fördriva tiden på kontoret utan att lyfta ett finger?
Jobbar man inom hantverk så funkar veck i pannan kombinerat med en utvecklad tumstock länge, ser jävligt ambitiöst ut. Sen att man funderar på nåt helt annat framgår ju inte riktigt.
Detta har jag givetvis bara hört...:)

Jobbar man inom hantverk så funkar veck i pannan kombinerat med en utvecklad tumstock länge, ser jävligt ambitiöst ut. Sen att man funderar på nåt helt annat framgår ju inte riktigt.
Detta har jag givetvis bara hört...:)

Stämmer, dom flesta reciterar buddhistiska mantran innanför pannvecket, och räknar kallt med att nå nirvana innan pensionen.

Stämmer, dom flesta reciterar buddhistiska mantran innanför pannvecket, och räknar kallt med att nå nirvana innan pensionen.

Tycker mig skönja en aning bitter ironi över hantverkares förmåga att tänka. Beror det på dåliga erfarenheter elr har tjejen dumpat dig då hon insåg att det räcker med en fitta i sängen?:7peta

Lika entusiasmerad man var på fredagen, lika dödlägesliggande är man söndag. I regn. Med ett tvättberg som heter duga.

Orka.

Lika entusiasmerad man var på fredagen, lika dödlägesliggande är man söndag. I regn. Med ett tvättberg som heter duga.

Orka.

Jag har monterat en ny säng. Den blev lite högre än den gamle så nu måste det köpas ny sängbord med :mad:

Hur gick det med lägenheten? Nåt klart?

Hur gick det med lägenheten? Nåt klart?
Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?

Svinigt agerat av säljare och mäklare, enligt mitt sätt att se det iallafall. Har fan noll förtroende för det där nu.

Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?

Svinigt agerat av säljare och mäklare, enligt mitt sätt att se det iallafall. Har fan noll förtroende för det där nu.

Fan vad tråkigt. Man blir förbannad :Mad

Det var ju ganska dåligt. Följ mitt råd: PILLA DOM I RÖVEN!!

Förövrigt är jag jättesugen på godis.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...