Spamtråd M+S

Det är ju fan ingen idé att ha en hoj i det här jävla f-ttlandet. Körde till jobbet idag, höll på att dö av köld. Dessutom var det rätt elaka regnmoln över staden när jag drog hem, så inte vågade man köra en liten extrasväng.

:mad:

Det är ju fan ingen idé att ha en hoj i det här jävla f-ttlandet. Körde till jobbet idag, höll på att dö av köld. Dessutom var det rätt elaka regnmoln över staden när jag drog hem, så inte vågade man köra en liten extrasväng.

Nä det har inte varit nåt hejdundrande väder än! Jag har ändock hunnit med 120 mil med den nye och en bandag med. Vi får se till å tjöra en del på semestern :)

Tjärring! Ta på dig långkalsong och dra en sydväst över hjälmen sen är det bara att tuta och köra.:fakta

Igår åkte vi ur EM med buller och bång. Idag dog Mora-Nisse. Vad händer imorgon? :skrämd

Tur att Tony Sylvester gör det rätt okej på Turbonegros nya platta! :tummenupp

Okej, en annan satt och var fett sugen på åka imorgon pga att arbetet har trasat sönder hela veckan. Så vem fan lyfte upp östersjön och planerar att släppa ner aset runt 20:00 imorgon? Det är 2012, snart dags för någon gladlynt forskare att ta kontroll över vädret... :huvet

Söndagsaggressioner = ventilerade. :crash

Här är man i Deutschland igen, och inte ett jädra inlägg i spämtrå'n. Vad gör ni om dagarna egentligen? :tungan

Btw så hade det ju varit roligt om det var bra väder när man är ledig någon gång, så att det kanske blir fler än föregående års 150mil. :gnissla

Här är man i Deutschland igen, och inte ett jädra inlägg i spämtrå'n. Vad gör ni om dagarna egentligen? :tungan

Btw så hade det ju varit roligt om det var bra väder när man är ledig någon gång, så att det kanske blir fler än föregående års 150mil. :gnissla
Är du i düskland över midsommar? Förstår de inte att vi skall kröka och dansa runt våra fruktbarhetsymbol denna helg? :)

Back