Spamtråd M+S

Idag har jag lärt mig att energiska 4-åringar lugnar sig rejält när man hotar att fisa dom i ansiktet. :tummenupp
Detta är empiriskt utprovat!

Tjoho! På plats i tysken för två veckors intensivkurs i tyska och tysk affärskultur. Inkvarterad i en cell utan tv. Här ska det drillas grammatik och dativobjekt.

Ja ja, immer froh! :mad:

vad är det för nåt som lyser så starkt,gult och avger värme ? Har sett detta fenomen några dagar nu och känner mig förvirrad men samtidigt glad ?! Snälla bullen hjälp mig.....

Tjoho! På plats i tysken för två veckors intensivkurs i tyska och tysk affärskultur. Inkvarterad i en cell utan tv. Här ska det drillas grammatik och dativobjekt.

Ja ja, immer froh! :mad:

Hur svårt kan de va? Lär dig detta utantill så klarar du dig överallt i das Faterland.
"Mein Name ist Heinrich und ich habe ein Motorrad. In meiner Freizeit Ich mag, um die Bügeleisenschnur zu sammeln. Meine Mundgesundheit ist unglaublich gut. Ist deine tochter 18 jahre?" :tummenupp

Edit: Det enda du behöver kunna är: "Woki Mit Deim Popo!!!"

Last edited:
Idag blir det Hamburg. Reeperbahn? Oh yeah.

Funtar på att besöka det där sinnessjukt balla modelljärnvägsmuseet också. Någon som har fler tips förutom bärs och strippor?

Spam spam, Det blev en rolig dag på Sviestad, här är en film från snabb grupp, inte filmat från min hoj men jag har en likadan, jag är snubben som dyker upp på innern runt 11:26 och försvinner i horisonten :yoparty

Du körde ju jättefort, flera hundra kilometer i timmen!:skrämd
Det var nra du hade knäet i backen, då hade din mamma fått sy på en lapp på knäet på ditt ställ.

Back