Spamtråd M+S

ja jeans är kanske liiiite tidigt, iaf på morgonen, i eftermiddag kommer det kännas bättre, om du tinat upp tills dess dvs =)
 
Då bär de av till Hemsedal nu då, haschplanka å bärs ftw! :fyllisar

Fy va gött! nån snö kvar?

Själv bär de av mot sjukgymnasten o börja rehabilitera axlarna så ja kan köra snart igen :huvet
 
alla med sinne för dansk humor måste kolla filmen "Resan til saturnus" eller "Rejsen til Saturn"

Føj for helvede!
 
Är trångt som fan på min med, det funkar om jag skruvar loss kylaren och låter den hänga framåt i anslutningarna. Sedan var det en lång nyckel med i "verktygsfodralet"....sätter en insexnyckel i hålet och använder som handtag....hoppas det hjälper. Inte så jobbigt att ta av kylaren helt heller, så får man ny fräsch vätska i den samtidigt.

Tändstifthelvetena bytta förra helgen och det gör jag inte om.. Enligt andra forum är det uppifrån som gäller, dvs bort med tank, luftburk, slangar och sladdar..

Drygt två timmar skruva för nånting som tog en minut på moppen :)
 
Tändstifthelvetena bytta förra helgen och det gör jag inte om.. Enligt andra forum är det uppifrån som gäller, dvs bort med tank, luftburk, slangar och sladdar..

Drygt två timmar skruva för nånting som tog en minut på moppen :)

Jag säjer samma sak att ike byta en gång till :smasha bort med underkåpa, sidokåporna, lossa kylaren så den hänger i slangarna, trångt att plocka loss tändspolarna på varje cylinder, sen blev det special med tändstift hylsa o förlängare o sen kom ju problemet hur gör man nu för att få upp förlängare med tändstift hylsa o tändstift, de går inte de e för trångt, löste sig med att dra upp den lite o sen hålla tändstifthylsan med tång medans man pilla loss förlängaren med skruvmejsel o sen bort med nästa förlängare o vipps så va t-stiftet i handen, o sen samma visa för att skruva fast det, ville inte släppa ner stiftet om man skulle råka slå till överbygeln på stiftet, jobbigt läge o märka det när man starta upp den :crash så lika bra o vara försiktig :rolleyes:

Tur man inte kör lamborghini med v12a, skulle säkert tagit betydligt längre o säkert trångare :D
 
En tändspole köpes omedelbums. Ska vara till en ZX6RR, 2003.

Kawasaki's partnummer är 21171-1282.

Lika tändspolar på ZX6R 2003-2008 och ZX6RR 2003-2006
 
skildnad på fart o fart :tungan

Gjorde susen i musen med nya stift, race olja, o tyngre drevning, 280+ :rolleyes: fan skulle varvat ut den satan men det blåste så satans kallt ute så släpte av vid 281km/h, min gps cp satan, skit iphone, behöver en vanlig gps.
 
jahapp, då skulle man tydligen spela bingolotto ikväll tyckte cheyen...
 
Back
Top