Spamtråd M+S

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Meckat bort lite plastsjok-nummerskylthållare. Tog ju bara 4 timmar med brickor,clips (som man tappar ner i bakramen nånstans), bort med hela bakkåpan, batteriet och fan och hans moster för att komma åt att koppla in el och att skuva fast nya hållaren :mad:
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Meckat bort lite plastsjok-nummerskylthållare. Tog ju bara 4 timmar med brickor,clips (som man tappar ner i bakramen nånstans), bort med hela bakkåpan, batteriet och fan och hans moster för att komma åt att koppla in el och att skuva fast nya hållaren :mad:
Italiano emozione, mecchanica dolci! :) Får ta mig ner till gurasch och kolla, känns som att det är dags att provstarta. :jäs
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Italiano emozione, mecchanica dolci! :) Får ta mig ner till gurasch och kolla, känns som att det är dags att provstarta. :jäs

Gött å höra kopplingsrasslet, det är nåt jag kommer sakna med nya bågen :)

Snart verkar det som att Ducati blir düschk premium. Kein mehr emozione, es must TÜV-geprüft sind!
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
om allt går som tänkt idag byter jag sportster mot bulle istället, inte den med kanel utan den med 1125r, så nu får våren tamigfan skynda på

och jo, länge sen jag var här o kittlade ögonen på er med följande......

FREDAG !!!!!:banana:hoppa:hoppa:banana


Edit: det bidde som jag tänkt mig, :yoparty Hejdå Harley Davidson, heeeej Eric Buell !!
d540a321-3039-01df.jpg
 
Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Dagens dagbok: Hjälpte en kollega tjöpa en monster i Smauland, 60 mil tewr och retewr, det var den söndagen det :gnissla
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Byta tändstift på en R6a.. Hur är det möjligt? Sitter ju aslångt ner i topplocket och trångt och fan är det också. Den skulle ju vara vårfärdig idag :(
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Byta tändstift på en R6a.. Hur är det möjligt? Sitter ju aslångt ner i topplocket och trångt och fan är det också. Den skulle ju vara vårfärdig idag :(

Är trångt som fan på min med, det funkar om jag skruvar loss kylaren och låter den hänga framåt i anslutningarna. Sedan var det en lång nyckel med i "verktygsfodralet"....sätter en insexnyckel i hålet och använder som handtag....hoppas det hjälper. Inte så jobbigt att ta av kylaren helt heller, så får man ny fräsch vätska i den samtidigt.
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Är trångt som fan på min med, det funkar om jag skruvar loss kylaren och låter den hänga framåt i anslutningarna. Sedan var det en lång nyckel med i "verktygsfodralet"....sätter en insexnyckel i hålet och använder som handtag....hoppas det hjälper. Inte så jobbigt att ta av kylaren helt heller, så får man ny fräsch vätska i den samtidigt.


Ahaa, där fick man lite smarta idéer. Det tackar jag för.. Såg framför mig att man får riva tank och luftburk och massa jox, vilket man spontant är osugen på.
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
Faan. Hängde med grannen å körde enduro. Blir en sån azap. :rock

Pengar e bara siffror ändå....
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
På grund av dom höga bensinpriserna måste vi trafikanter köra mycket snabbare en vanligt!..Å vi kommer få bromsa mycket mycket senare!!!
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
På grund av dom höga bensinpriserna måste vi trafikanter köra mycket snabbare en vanligt!..Å vi kommer få bromsa mycket mycket senare!!!

bättre om alla samtidigt ställer bilen/hojen en månad och inte tankar alls, hade det blivit livat i riksdagen när de fina skatteintäkterna plötsligt försvann ;)
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top