Spamtråd M+S

Hmm, visste inte att hojar var som vin, dyrare ju äldre de blir?? Nåt som inte stämmer...???

Ex. En 04 dyrare i år än 2011??

Gjorde du det? Långt träningspass :yoparty

Jepp, det var inte bekvämt att sova på liggunderlagen på golvet...
Vaknar av att musiken drar igång kl 5 när det öppnar igen. Samla ihop
sina grejer, pissa, sätta sig i bilen, köra hem, duscha, äta sedan bort till jobbet. (Lång dag på jobbet)

Bonusen var väl att jag slapp betala utryckningsavgiften eftersom det inte blev någon utryckning... :)

Gled genom stan idag å fick stanna för rötljus utanför nordstan! När jag står där å väntar på att få grönt kommer en fulle gubbe fram till mig å klappar mig på armen!
Å så säger han gasa gasa gasa å dyngrak va han :D Så jag ställde mig på varvstoppet Å då tog han min hand å tackade tusen tack tusen tack!..
Vissa gillar vist 125or i äldre dar med :yoparty

Gled genom stan idag å fick stanna för rötljus utanför nordstan! När jag står där å väntar på att få grönt kommer en fulle gubbe fram till mig å klappar mig på armen!
Å så säger han gasa gasa gasa å dyngrak va han :D Så jag ställde mig på varvstoppet Å då tog han min hand å tackade tusen tack tusen tack!..
Vissa gillar vist 125or i äldre dar med :yoparty
gajsare, garanterat.

Jag vill också köra mowtorcykel men måste byta bromsbelägg, olja och ladda batteriet.. Orkar inte.

:gammal

4:47-pace på milen är för dåligt!!!!111 :mad: :gnissla

För att komma under den där jävla 47-gränsen på säd-loppet vill det till att jag kapar en minut. Borde väl iofs vara lösbart när man har lite draghjälp.

:pizzatjockis

Hej hej!
Det var länge sen :hej Kul att se att det är samma spamtråd :hihi

Tänkte höra ifall det är någon som ska till Bike eller tatueringsmässan i Trollhättan i helgen?

Puss & kram :)

Back