Spamtråd M+S

Fiffan du går "all in" alltså. Ducati forever :kär
Jafiffan, tröjor och dekaler gör halva grejen. :tungan

Jossan förbjöd mig dock att ha kepsen när hon är med, såg visst ut som en Alingsåsraggare enligt henne. Kan nog vara så, iofs. Nåväl, skippar jag foppatofflan som jag inte har och för mig ordentligt ska det nog gå bra. :)

Jossan förbjöd mig dock att ha kepsen när hon är med, såg visst ut som en Alingsåsraggare enligt henne. Kan nog vara så, iofs. Nåväl, skippar jag foppatofflan som jag inte har och för mig ordentligt ska det nog gå bra. :)

Finns rätt najs ducatidojjer med, har funderat på ett par :)

hej jag ska bygga om en hoj och vill spara lite plats, är det någon som vet om det är ett måste och ha en stor hastighets mätare som har neutral lampa och riknings visar bla.. ???
eller kommer jag att klara besiktningen om jag bara har "typ" cyckel dator ?
tacksam för svar :)

hej jag ska bygga om en hoj och vill spara lite plats, är det någon som vet om det är ett måste och ha en stor hastighets mätare som har neutral lampa och riknings visar bla.. ???
eller kommer jag att klara besiktningen om jag bara har "typ" cyckel dator ?
tacksam för svar :)

Jag är rätt säker på att du måste ha indikator för helljus. Har för mig jag fick backning på det en gång i tiden.

Men vaf... Ducatikepa har ju tillåmed jag som inte ens kör ducati... :rodnar

Back