Spamtråd M+S

11-årig flicka avslängd från tåget för att hon inte kunde uppvisa biljett!
Ironiskt med tanke på alla som haft biljett när SJ inte kunnat uppvisa något tåg...

hennes syster satt ju på damernas och hon hade ju hennes biljett de e fan ta med sjukt, vissa människor saknar fan hjärna o hjärta

Hehe, att du orkar :)

Nädå jag förstår att det är svårt att sluta när man väl börjat samla :tummenupp
Nåt ska man ju slå ihjäl semestern med. :tungan

Fö.
Nu e det på gott å ont inte mkt kring mig som e speciellt ghay...men när det kommer till WHISKY e jag...
Ett litet råd om du som jag gillar Islay å Highlands...å öl....
Prova ett öl som heter Innis&Gunn om du inte redan gjort. Svag smak av vanilj som gifter sig enormt bra med det annars ganska mörka innehållet.
Ihop med tex Cardeas....hmm.....säger detta EN gång i mitt liv.
Fuck bikes,fuck speed,fuck wimmins....thes es it.:tummenupp
Innis är förjävla fin. Den romlagrade är en tillfällig favorit just nu. Dock får man inte ta för många då det mesta tenderar att smaka rom efter ett tag. :)

Cairdeas 2008 (gröna buteljen på min bild i tidigare inlägg) tillsammans med Lindt Sea Salt-choklad är nog det godaste jag smakat i "mix-väg". Sjukt gött!

Last edited:
Varför är man helt slut på kvällen av att jobba ute i 24 graders värme? Jag dricker vatten hela jävla tiden.:confused:

15 minus är ju en barnlek jämfört med värmen.
Måste vara en jävla skillnad i energi åtgång.

Kom precis hem efter en dags åkande med nyinköpt hoj, tröjan luktar tvåtakt. Dessa moppeminnen som smyger sig på asså :P

nån som är duktig på bärbara datorer.. får inte igång min :/ får blue screen !

det är en hp hdx16.
tips och trix välkomnas och fixar du den så får du ett lock öl :)

jag har: formaterat den(begränsad datorkunskap och det jag typ kunde själv), pratat snäll med den men även sagt ett par väl valda ord men inget fungerar !

det är en hp hdx16.

jag har: formaterat den(begränsad datorkunskap och det jag typ kunde själv), pratat snäll med den men även sagt ett par väl valda ord men inget fungerar !

Kan vara fel på ditt minne. Prova att ta bort det ena om det är två minnen i. Annars prova med ett annat.

Kolla upp vad det är för minnestyp. Är det samma som jag har lagt ut här (gjorde en annons i denna tråden har jag för mig) så kan du ju enkelt få testa med det.

Kan vara fel på ditt minne. Prova att ta bort det ena om det är två minnen i. Annars prova med ett annat.

Kolla upp vad det är för minnestyp. Är det samma som jag har lagt ut här (gjorde en annons i denna tråden har jag för mig) så kan du ju enkelt få testa med det.

annars kör man http://www.memtest.org/

om han har cd-läsare på laptopen :)

Last edited:

det är en hp hdx16.

Vad står det på blåskärmen då? Det var ett tag sen jag höll på med sånt här men jag vill minnas att det brukar komma upp några sifferkombinationer i stil med 00xZZZZZZZ och ett felmeddelande lite längre upp. Blåskärm kan betyda fel på i princip vilken hårdvarudel eller drivrutin som helst. Informationen på blåskärmen visar vad som är felet :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon