Spamtråd M+S

Nya Pirelli P7 235/45-17"-ostar på bilen. Nu får det gärna sluta upp att vara kallt, halt och jävligt på morran...

:jäs
 
Fläskigt, jag har bokat tid för hjulbyte nu med, tar en kopp java under tiden :jäs
Dom var så jefla långsamma på Mechanum så jag drog nog i mig tre koppar imorse när de krengde. :mad:

Btw, rev kopplingen igen nu ikväll. Den har suttit alldeles för långt "ut", skruvskallarna på solfjäderplattan var bra nedslipade. Frågan är mot vad, för insidan på kopplingskåpan såg rätt oskrapad ut.

Du får lämna lite expertutlåtande vid tillfälle. :Bugar

Åker till Hemskedal på torsdag...får mig att tänka på dig :hihi
:rodnar :jäs

Fasen va sköj! Åk hårt!
 
Last edited:
Jasså en 08a med slutsiffra två eller? :tummenupp
Jag är inte stockholmare :P men hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köra :gnissla
 
Jag är inte stockholmare :P men hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köra :gnissla

Vet inte hur det är med det där, någon får gärna bekräfta eller dementera men räcker det inte att stoppa in dB killern som medföljer dom flesta ljuddämparna för att klara besiktningen osv?
 
Jag är inte stockholmare :P men hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köra :gnissla
Släng på originalsystem om du har. Lika bra att inte utmana något, om du nu betalt dyra pengar för kurser/bandagar och inte blir utsläppt på banan.
 
Släng på originalsystem om du har. Lika bra att inte utmana något, om du nu betalt dyra pengar för kurser/bandagar och inte blir utsläppt på banan.

Problemet ligger i att jag tror jag måste mappa om, då den bluddrar, nästan baktänder, när man släpper på gasen. Den går fint vid körning och acceleration. Skulle va gott att veta vart man ligger i dB, ska höra med JohansMC när jag ändå frågar om mappningen.
 
Problemet ligger i att jag tror jag måste mappa om, då den bluddrar, nästan baktänder, när man släpper på gasen. Den går fint vid körning och acceleration. Skulle va gott att veta vart man ligger i dB, ska höra med JohansMC när jag ändå frågar om mappningen.

DB-killer ska lösa dina bekymmer.:)
 
Fan va gött, ny kollektion i Blåvittshopen lanseras idag!

Hjalmar ftw!1

hjalle.JPG
 
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Back
Top