hållundan
Emozione!
Nya Pirelli P7 235/45-17"-ostar på bilen. Nu får det gärna sluta upp att vara kallt, halt och jävligt på morran...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nya Pirelli P7 235/45-17"-ostar på bilen. Nu får det gärna sluta upp att vara kallt, halt och jävligt på morran...
![]()
![]()
Dom var så jefla långsamma på Mechanum så jag drog nog i mig tre koppar imorse när de krengde.Fläskigt, jag har bokat tid för hjulbyte nu med, tar en kopp java under tiden![]()
Åker till Hemskedal på torsdag...får mig att tänka på dig![]()
Finns det något ställe i götet som man kan kolla upp decibel nivån på MC'n.
Triumph är det bästa som hänt världen![]()
Jag är inte stockholmareJasså en 08a med slutsiffra två eller?![]()
Jag är inte stockholmaremen hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köra
![]()
Släng på originalsystem om du har. Lika bra att inte utmana något, om du nu betalt dyra pengar för kurser/bandagar och inte blir utsläppt på banan.Jag är inte stockholmaremen hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köra
![]()
Släng på originalsystem om du har. Lika bra att inte utmana något, om du nu betalt dyra pengar för kurser/bandagar och inte blir utsläppt på banan.
vad är det för hoj Kato kör i The green Hornet ? Warrior ?
Problemet ligger i att jag tror jag måste mappa om, då den bluddrar, nästan baktänder, när man släpper på gasen. Den går fint vid körning och acceleration. Skulle va gott att veta vart man ligger i dB, ska höra med JohansMC när jag ändå frågar om mappningen.
Fan va gött, ny kollektion i Blåvittshopen lanseras idag!
Hjalmar ftw!1
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt