Spamtråd M+S

Haha ja det var ju synd, då får någon annan åka dit istället för dig ;) Alla vet samtidigt att alla cheyers högsta dröm är en hunkig kille som är snyggt smutsig i sina arbetskläder med en tunn svettfilm över sina bulkiga muskler så att han gänser och bara är sådär urläcker som en hunkig kille i arbetsbyxor kan vara. Därför kan jag ta på mig uppgiften efter jobbet, när jag är sketen, svettig och luktar diesel och avgaser, lastbilshytt och truckerfik :tungan

tjejer? pool? naket? :drool

nee inte så många killar samtidigt! Poolen är inte någon form av korvkokare... Dessutom, fatta vad mycket klor jag kommer behöva slänga i när svett-Bosse vart där :jisses:blah;)

Styret är alltid välkommen:) :krama

nee inte så många killar samtidigt! Poolen är inte någon form av korvkokare... Dessutom, fatta vad mycket klor jag kommer behöva slänga i när svett-Bosse vart där :jisses:blah;)

Styret är alltid välkommen:) :krama

De e nog bättre ni väntar en vecka med det där poolpartyt så kan det komma en solbränd ren naken:banana

Så jävla touring att tjöra 1L. Fattar inte varifrån det där jäkla kubikbögeriet kommer?! Kan ju fan tjöra överallt på 3-4an. :mad:

BoooooooOOoOOOOoOoooo00000000ooooOOo000o0OO0ooring. :rolleyes:

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!