Spamtråd M+S

Haha ja det var ju synd, då får någon annan åka dit istället för dig ;) Alla vet samtidigt att alla cheyers högsta dröm är en hunkig kille som är snyggt smutsig i sina arbetskläder med en tunn svettfilm över sina bulkiga muskler så att han gänser och bara är sådär urläcker som en hunkig kille i arbetsbyxor kan vara. Därför kan jag ta på mig uppgiften efter jobbet, när jag är sketen, svettig och luktar diesel och avgaser, lastbilshytt och truckerfik :tungan

tjejer? pool? naket? :drool

nee inte så många killar samtidigt! Poolen är inte någon form av korvkokare... Dessutom, fatta vad mycket klor jag kommer behöva slänga i när svett-Bosse vart där :jisses:blah;)

Styret är alltid välkommen:) :krama

nee inte så många killar samtidigt! Poolen är inte någon form av korvkokare... Dessutom, fatta vad mycket klor jag kommer behöva slänga i när svett-Bosse vart där :jisses:blah;)

Styret är alltid välkommen:) :krama

De e nog bättre ni väntar en vecka med det där poolpartyt så kan det komma en solbränd ren naken:banana

Så jävla touring att tjöra 1L. Fattar inte varifrån det där jäkla kubikbögeriet kommer?! Kan ju fan tjöra överallt på 3-4an. :mad:

BoooooooOOoOOOOoOoooo00000000ooooOOo000o0OO0ooring. :rolleyes:

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...