Spamtråd M+S

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Antar att vi tar marstrand en annan dag då! krya på dig resorb c-vitamin och mycke vätska borde göra susen

Får nog bli så tyvärr. Spårade ur med whiskey och shots och bröte igår, och det är väl inte receptet för en lyckad morgondag direkt. Surt att ligga på soffan och tycka synd om sig själv när det är så gött väder och allt :(
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
:D

Hur e det med förkylningen då?

Sprit är inte bra för kroppen...men för karaktären....:tummenupp

Ligger nåt i det.. :)
Förkylningen hänger kvar, fast nässprayen gjorde snudd på underverk. Nackdelen är att man blir sjukt torr i halsen, så jag har knappt haft nån röst sen i fredags.

Aja, nu är man tillbaka på jobbet igen. Känns fantastiskt motiverande nu när solen står som spön i backen :gnissla
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Fyfan.... eftere att ha spenderat 6 sommrar iklädd skinnställ så inser jag hur skyddad jag varit mot solen.

Idag har jag och Filippa varit på stranden i 4 timmar, och solat. Filippa proppsade på att smörja in mig med solskyddsfaktor 20 och jag kan ärligt säga att jag lite sarkastiskt skrattade. Som om solen skulle ta så hårt :rolleyes:

Nu har jag vart hemma och sovit i 2 timmar, och min rygg är rödare än en nyfödd och skrikande unges ansikte. Grisarna kan fan slänga sig i väggen :hihi

Positivt är att jag inte kommer behöva använda något täcke, då ryggen i stort sätt håller värmen rätt bra själv :gnissla


Jag ska imorgon offra nån hundring på solskydd :)
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Fyfan.... eftere att ha spenderat 6 sommrar iklädd skinnställ så inser jag hur skyddad jag varit mot solen.

Idag har jag och Filippa varit på stranden i 4 timmar, och solat. Filippa proppsade på att smörja in mig med solskyddsfaktor 20 och jag kan ärligt säga att jag lite sarkastiskt skrattade. Som om solen skulle ta så hårt :rolleyes:

Nu har jag vart hemma och sovit i 2 timmar, och min rygg är rödare än en nyfödd och skrikande unges ansikte. Grisarna kan fan slänga sig i väggen :hihi

Positivt är att jag inte kommer behöva använda något täcke, då ryggen i stort sätt håller värmen rätt bra själv :gnissla


Jag ska imorgon offra nån hundring på solskydd :)

Det är viktigt att använda skydd :glömdet

Gomorron allihop :)
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Nu är det äntligen måndag, äntligen och veckan den börjar på nytt igen!

2 dagar jobb sen blir de Sweden Rock, sen direkt till Lelleträffen, sen midsommar, sen AC/DC, sen Metal town och sen till avgiftning...
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Idag är det Pfingstmontag här nere. Ledigt med andra ord.

Men vad spelar det för roll? Vädret är kass och jag har inget att göra. :näsblod
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Idag är det Pfingstmontag här nere. Ledigt med andra ord.

Men vad spelar det för roll? Vädret är kass och jag har inget att göra. :näsblod

Tjöp en hoj och tjör på autobahn!
Läste i kommentarerna under en nätbaserad artikel i skoneposten att olyckarna på autobahn endast beror på att det finns idioter som inte kan hålla rytmen.
Dvs att man måste hålla stumt för att anpassa sig till de snabbaste för att undvika olyckor.
smart snubbe...
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
De kan fan inte köra på autobahn. Det är en sak som är säker...

Btw, det var helvete så dyrt det skulle bli att försäkra en 10år gammal oljedrypande häck... :huvet
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top