Spamtråd M+S

Fifan, snart är det dags för gymmet, sen tvätt, sen packa, sen sova, sen köra lite hoj, sen dricka öl, sen sova, sen göra något på söndag, sen bär det av till SRF :yoparty

kanske dyker upp, bjuds det på käk där? vi brukar gå till lounges (snobbigt, jag vet, det får jag bjuda på)..
Det vet jag inte... jag har vart på lounge en gång och det är lite snobbigt för min smak faktiskt... och det faktum att jag är lite ung för att komma in där egentligen :gnissla

Men vi kan ta nån annan stans än bryggeriet om ni vill :)

vet inte, jag har en vän från malmö som kommer vid 1930, jag kan ringa dig då så ser vi var ni är!
fy fan vad skönt att det är fredag!! :banana

Kredit till Poseidon!!!

Skickade ett mail via deras allmänna kontaktformulär på deras websida häromdagen. Frågade lite lätt om de kan sätta upp pollare/pelare utanför min lägenhet eftersom jag kommer att ställa hojen där. Gnällde även lite att det inte finns några MC-platser och/eller garage i området...

(Ja, det är fuckat att inte ha garage, men en pollare/ketting får bli bättre än inget till en början.)

Idag ringde Håkan från Poseidon och frågade om det räckte med tre stycken... Han skulle initiera entreprenörsföretaget på måndag, så börjar de gjuta nästa vecka.

Bra skit!

5 stora stark till Håkan!

vet inte, jag har en vän från malmö som kommer vid 1930, jag kan ringa dig då så ser vi var ni är!
fy fan vad skönt att det är fredag!! :banana
"Vi" är än så länge bara mig själv... :gnissla: Filippa är på väg hit från Norge och jag vet inte när hon kommer men hon va ev på hummör för öl hon med :)

Men slå en signal sen då så får vi se :)

Kredit till Poseidon!!!

Skickade ett mail via deras allmänna kontaktformulär på deras websida häromdagen. Frågade lite lätt om de kan sätta upp pollare/pelare utanför min lägenhet eftersom jag kommer att ställa hojen där. Gnällde även lite att det inte finns några MC-platser och/eller garage i området...

(Ja, det är fuckat att inte ha garage, men en pollare/ketting får bli bättre än inget till en början.)

Idag ringde Håkan från Poseidon och frågade om det räckte med tre stycken... Han skulle initiera entreprenörsföretaget på måndag, så börjar de gjuta nästa vecka.

Bra skit!

5 stora stark till Håkan!
Fyfan vilken bra kille den där håkan :)

Last edited:
"Vi" är än så länge bara mig själv... :gnissla: Filippa är på väg hit från Norge och jag vet inte när hon kommer men hon va ev på hummör för öl hon med :)

Men slå en signal sen då så får vi se :)

ahah! vad bra! det blir en intim AW! 'vi' är oxå ganska få, bara jag och Gabor.. det kan bli trevligt ändå :)
Ringer sen!

Insåg precis att Graspop drar igång när jag är i Belgien i sommar, blir nog att man sticker dit en sväng :D

Det är ju faan vad cadden ska gå långsamt när man vill ut och kröka med resten av folket..

Vilken är DIN ursäkt att INTE gå in på www.myspace.com/bultband och lyssna på 4 sprillans låtar från ett kerümt band på framfart?

Förövrigt lirar de på Henriksberg imorgon, av förklarliga skäl kan jag ju tyvärr inte gå dit... :mad:

Hur går det med After Workandet nu då? Är det inga mer som vill vara med? :)

Tänkte traska ner till Bryggeriet om en halvtimme :)

Vilken är DIN ursäkt att INTE gå in på www.myspace.com/bultband och lyssna på 4 sprillans låtar från ett kerümt band på framfart?

Förövrigt lirar de på Henriksberg imorgon, av förklarliga skäl kan jag ju tyvärr inte gå dit... :mad:

Fan att jag lovat att fly stan imorgon:huvet hade varit gött med en skön metalspelning! Har inte varit på spelning sen Unholy alliance.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman