dagens sanning![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dagens sanning![]()

Du kan sluta hoppas, det kommer aldrig att händaTänk på vad du säger! Det är fullt tillåtet att gifta sig/ ingå partnerskap med likakönade numera!
Skönt att jag redan har gift mig med en av motsatt kön.
:Du saknar inte Göteborg alls va?Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?
Ja, jag ska gadda mig såfort jag kommer hem, men vet inte riktigt hur jag vill att det ska bli. Har en idé i huvudet, dock svårt att översätta det hela till reality, så att säga.
Hörde om en bra studio i krokarna kring Kronhusbodarna, någon som vet nåt om den?
Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?
Ja, jag ska gadda mig såfort jag kommer hem, men vet inte riktigt hur jag vill att det ska bli. Har en idé i huvudet, dock svårt att översätta det hela till reality, så att säga.
Hörde om en bra studio i krokarna kring Kronhusbodarna, någon som vet nåt om den?
Inte det minsta.Du saknar inte Göteborg alls va?![]()

Alltid!.
.
.
.
<----Fint Göteborgsmotiv
.
.
.
.
<----Fint Göteborgsmotiv
Inte det minsta.
Fast det har varit en plan länge nog...
Alltid!
Har funderingar på ett sådant märke enbart, men man kanske ska kombinera?!

INGET är phetare än Civicen
Det blir en Saab 9-3.
Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?
Har inte turistbyrån eller nåt en vy med kranen,liseberg,sjöjungfryn osv, copy n´paste![]()
Logan för Göteborg & Co?
![]()
Grattis till nytt jobb å tjenstebil, välkommen till stekarlivet
Vad ska du lura i folk?
Ny dag, nya utmaningar
4 skivor medtagna för att få dagen att gå; User, Scooter, Reo Speedwagon och Sabaton.
Gomorron![]()
Vi e ju alltid först här...
Men du e otrolig som e på jobbet så tidigt...
Gomorron![]()
83.145.43.242
Testa med https också, vet att det har funkat ibland. Eller så letar du upp ip-numret till sh och skriver in det i adressfältet istället.

Ha ha...![]()

Ny dag, nya utmaningar
4 skivor medtagna för att få dagen att gå; User, Scooter, Reo Speedwagon och Sabaton.
Gomorron![]()
Ni är underbara![]()
No probbs... Det vart ju en helt annat spamtråd utan dej...Låter ju som om du skulle kunna jobba till 20:30 idag med då![]()

Vi e ju alltid först här...
Men du e otrolig som e på jobbet så tidigt...
Gomorron![]()

....det är tiiiiidigt det...Ni är underbara![]()

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |