Spamtråd M+S

Jag har precis provåkt lite buss, hemifrån till wiselgrensplatsen, byte av buss och hem igen.
Det gick bra, och formellt har jag uthärdat detta...

Jag har precis provåkt lite buss, hemifrån till wiselgrensplatsen, byte av buss och hem igen.

Provade detta i söndags morse (kl.8) för att komma till bilen och sova av sig (vid linnégatan) några promille innan det var dags att köra hem (kl.15)...ingen hit med kollektivtrafik!

/Lodisen i Röda faran

Att du vågar. Var det inte svårt att åka kollektivt? Pratade du med någon på bussen eller tittade du bara ner i golvet och låtsades om att du var ensam på bussen?

Fick en fin frilla att ha under hjälmen.
Tackar Blomman på Monroes salong för detta.:tummenupp

Farligt med en godisautomat precis utanför dörren... Den lockar på mig och jag vet inte hur länge jag kan härda ut :gnissla

Det är nog bäst att åka hem snart medan jag är tillräckligt stark!

För fan jag kommer ju till dig.
Kommer vara blöt som en dränkt katt för jag kör hoj.
Ja förfan, det va grymt med finbesök idag :) Först du och sen Farsans förra fru (fru nr2).

Hon berömde mig jätte mycket :) Och färgen blev verkligen superfin! Visst är det fantastiskt hur förvånad man kan bli över hur man verkligen lyckas välja exakt rätt ibland :)

Så nu ska jag somna med ett leende på läpparna :)

Ja förfan, det va grymt med finbesök idag :) Först du och sen Farsans förra fru (fru nr2).

Hon berömde mig jätte mycket :) Och färgen blev verkligen superfin! Visst är det fantastiskt hur förvånad man kan bli över hur man verkligen lyckas välja exakt rätt ibland :)

Så nu ska jag somna med ett leende på läpparna :)

Nu när du ändå är glad och humöret på topp kan du ju skicka ett par kort från torpet :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman