Spamtråd M+S

Nu står KTM'en på Johans till slut.
Stod en svart ZX6R av nyare modell i beslagsburen också. Ingen som saknar?

Ska göra ett nytt försök att få loss KTM'en från polisens garage på lunchen. Fan vilket strul det har varit med det där. Skitmänniskor som inte han hålla fingrarna borta.

Då måste det alltså varit din R6:a som stod parkerad i närheten av polisen idag då vid lunchtid???

Kände igen hojen när jag cyklade förbi där.

JUDIT: Grattis till att du fått tillbaka din enstånka!

Last edited:
Grattis, eller vad man nu ska skriva :)
Vad tror du, blir den inlöst?

Tackar. Den blir med all säkerhet inlöst. Lär knappast löna sig att byta ram (bortslipat ramnummer och borthackat styrlås), ev renovera motor (ingen olja i), byta all plast och lite annat pill när jag gav 25k för den.

Då måste det alltså varit din R6:a som stod parkerad i närheten av polisen idag då vid lunchtid???

Kände igen hojen när jag cyklade förbi där.

JUDIT: Grattis till att du fått tillbaka din enstånka!

japp, stämmer bra det. Stod längs gatan på 10-minparkeringen i nån dryg timme. Snuttanterna var inte direkt snabba med papprena.

Uppdrag Granskning på SVT1 nu, om s.k. vansinnesfärder på motorcykel.

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEEN!!!! FY FAN VA JAG ÄR BRA:fyllisar

attans, jag som va sugen annars :rolleyes:

Haha jag kan svänga förbi salongen påväg till jobbet nån dag om du ändå vill prova :va Åker förbi där varje dag men nu har det ju mest varit bussburet är det SH som lockar framför datorn känns som du allt som oftast står framför den eller så har det bara varit tillfälligheter att du gjort det när jag åkt förbi :D

Haha jag kan svänga förbi salongen påväg till jobbet nån dag om du ändå vill prova :va Åker förbi där varje dag men nu har det ju mest varit bussburet är det SH som lockar framför datorn känns som du allt som oftast står framför den eller så har det bara varit tillfälligheter att du gjort det när jag åkt förbi :D
Ah, jag står framför datorn rätt ofta iof, men vi är ju två st som jobbar så det kanske inte är jag varje gång ;)
Sen beror det nog på när du åker förbi också, åker du på förmiddagen, innan 15-16 så är det väldigt lugnt, men efter det så brukar jag nog stå och klippa faktiskt :)

Jag tror dock jag hoppar siliconet, men tack iallafall ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman