Spamtråd M+S

Undrar vad våran morderator har lyckats med nu? :va

olycka_929430l.jpg
 
dricka bourbon, grilla entrecoté, dricka mer bourbon, dricka en annan bourbon än den man drack innan, dricka lite Pepsi Max.
Jag försökte faktiskt ringa och se om det fanns något intresse i detta.. men herrn behagade inte svara, antog att han gjorde konstgjord andning alá död R6 ;)

Jag är dock fortfarande övertalningsbar :hihi
 
Haha, ja åker man till stenkullen så är man ju obehagligt nära STHEL tältet :rolleyes: så jag håller mig långt borta :hihi

Nu har jag målat alla fogarna i badrummet så de är vita och fina, samt hängt upp en lampa i sovrummet. Som om inte detta vore nog gott folk, så har jag även målat köksskåpen och skruvat ur skjutdörrarna, så nu är det bara tapetsering av dessa kvar att göra :)
 
Varit inblandad i många hojköp denhär veckan.

måndag: hjälpte en kompis att hämta en KX450F -08
onsdag: köpte mig en TL1000S
Fredag: hjälpte till att hämta en RD350
 
Var på Kenneths MC för första gången idag (typ iaf, var där med far när jag var kring 12, men det räknas nog inte) och har inte fått ett så trevligt bemötande i någon av alla de andra butikerna i Göteborgsområdet. All ära för ett ödmjukt, hjälpsamt och trevligt bemötande!
 
Var på Kenneths MC för första gången idag (typ iaf, var där med far när jag var kring 12, men det räknas nog inte) och har inte fått ett så trevligt bemötande i någon av alla de andra butikerna i Göteborgsområdet. All ära för ett ödmjukt, hjälpsamt och trevligt bemötande!


Håller med, Dom är kanonbra!
 
Var på Kenneths MC för första gången idag (typ iaf, var där med far när jag var kring 12, men det räknas nog inte) och har inte fått ett så trevligt bemötande i någon av alla de andra butikerna i Göteborgsområdet. All ära för ett ödmjukt, hjälpsamt och trevligt bemötande!

dom är grymma!:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top